Creasta de cocos!

Sunt inspaimantat de creasta!

Nu mi-e frica de „roakeri”, de hip-hoperi si nici de manelisti, baietii emo sunt simpatici, insa punkerul cu creasta ma terorizeaza!

Se poate sa am sechele din copilarie, candva fiind alergat de un cocos mare cu o creasta impresionanta. Stiu ca in lumea animalelor, podoabele capilare sau de alta natura, au chiar menirea sa impresioneze, sa dezarmeze potentialii inamici. Sunt doar accesorii vizuale, fara alta utilitate decat sa lase impresia celuilalt, ca animalul respectiv e mai inalt, e mai feroce etc.

Cum ar arata leul fara coama sau cocosul fara creasta!?

Multe insecte, pasari, reptile, mamifere s.a.m.d. folosesc elemente vizuale pentru a se apara sau a-si apara teritoriul.

Si totusi de ce mi-e frica mie de un baiat cu o frizura mai speciala? NU, nu am nimic cu nimeni, nici cu punk-eri, nici nu rock-eri si nici cu adeptii curentului emo! Am doar o frica de creste/coafuri tip creasta!

Nu mi-e frica de un om chel, de un om cu plete, cu breton, cu parul in ochi sau cu tepi, dar cel cu creasta ma inspaimanta!

6 Răspunsuri

  1. bu hu hu:))) ce o sa zica tipul asta daca se gaseste pe net:))

  2. Pai, asa cum vezi scris si pe poza, de pe net e luata! Deci daca s-a gasit pe net, s-a gasit de mult!🙂

  3. Eu m-am speriat cu adevarat cand am vazut o femeie trecuta de 50 de ani in Londra, exact cu o astfel de creasta😀

  4. in curand o sa avem si noi in comuna asemenea exemplare !!!

  5. Eu cred că de fapt lui îi este frică de societate şi de oamenii normali, fapt pentru care a adoptat o asemenea atitudine cu scopul de a intimida şi de ai da curaj să nu o ia la fugă! Ai văzut blânda pisică din gospodărie atunci când se simte ameninţată, ori simte vreun pericol cum se apără întâi????? Nu mă sperie chiar deloc exemplarul, dar mă face să mă întreb referitor la poziţia lui din timpul somnului ( să nu mai vb. de sănătatea psihică ) .

  6. Pai…am creasta…sunt din bucuresti, si… nu stiu de ce iti este frica de noi :|…suntem… Oameni..si nu cred ca suntem inadaptati la societate. Nu vrem sa intimidam pe nimeni,
    Creasta este Simbolul libertatii nu are nicio legatura cu ceea ce a spus Omu mai sus,
    Documentati-va inainte de a va da cu parerea.

Lasă un răspuns

