Saltele relaxa si pe… wordpress!

Faceam surfing printre blogurile de pe wordpress.ro si am dat de multe lucruri interesante sau mai putin interesante.

Bilantul provizoriu pentru ziua de azi ar fi urmatorul:

– 4 bloguri nou create;

– 3 bloguri pentru firme (una de constructii, una de organizat nunti si una de saltele);

– un blog de filme, unul de cosmetice, unul emo, unul de carti si literatura in general, unul copy/paste (adica articole luate cu totul din alta parte si puse pe blog) si multe bloguri personale.

saltele-relaxa-online-pe-wordpressBaietii de la saltele relaxa, desi au un site dragut, tin totusi si un blog/site pe wordpress.ro. De ce? Probabil  sa-i gaseasca lumea mai repede. Iar pentru a-ti face un blog pe wordpress egal zero lei, de ce nu!?🙂

Blog am! Astept o idee de afacere! Are cineva?!?

3 Răspunsuri

  1. eu am multe…dar idei..tie iti trebuie deja o afacere:P

  2. Sa stii ca se poarta si publicitatea din casa in casa! Am fost invitat la mo prezentare a unor paturi, saltele, cearceafuri perne etc. confectionate din lana australiana in Italia si vandute in Romania de o firma din Covasna. Vreau sa spun ca preturile erau mari. Mi-am dat seama ca ceva era putred la mijloc pt. ca trebuia sa faci comanda pe loc si mai ales nu ti se dadeau date despre societatile implicate. Mai mult de atat LUCRAREA PSIHOLOGICA BINE GANDITA A INCLUS PE LANGA PREZENTAREA PROPRIU-ZISA SI O CINA LA UN RESTAURANT DE RENUME DIN FOCSANI. cE SA SPUN, FIECARE CU MODUL LUI DE A INTEPA, PARDON ATRAGE CLIENTII!

  3. Daca tot e vorba despre bloguri de saltele va prezint si blogul meu http://salteledotro.blogspot.com/ in care incercam sa facem un recensamant al magazinelor online de saltele. In acest blog poate comenta oricine care are ceva de spus la subiect si se poate face si reclama, pozitiva sau negativa.
    Sper sa va fie de folos aceste informatii.

Lasă un răspuns

