Accidentul

Ne-am certat urat. A marait la mine, am marait si eu inapoi. Am latrat unul la celalalt. Credeam ca suntem prieteni. Fapta lui mi-a dovedit contrariul. Am renuntat sa mai latru. Oricum nu vroia sau nu putea sa inteleaga nimic din ce-i spuneam eu. Ma simteam umilit, ca si cum as fi luat o laba peste bot. N-au fost violente, insa conversatia depasise de mult registrul domol si pasnic.

Imi venea sa mor.

Am traversat santul adanc vecin soselei europene. Eram frant. Cele patru picioare abia ma mai suportau. Am iesit in sosea. Paseam agale cu privirea in jos, cautand parca un semn.

In departari se auzeau difuze si distorsionate motoarele masinilor. Soarele apusese de mult iar soseaua parea uda. Nu-mi mai pasa de nimic.

Cineva parea ca mi-a ascultat gandurile pentru ca din stanga o lumina palpaia firav. N-am intors capul, oricum nu cred in miracole. Si totusi ziua nu avea cum sa se faca, soarele doar ce se culcase. Sa fi pierdut eu notiunea timpului atat de mult?!

accident_caineLumina devenea din ce in ce mai puternica , o liniste apasatoare se asternea peste asfaltul imbibat de apa, prevestind in liniste o catastrofa iminenta. Incapatanarea si indiferenta m-au facut sa nu intorc teasta sa vad ce e, curiozitatea nefiind niciodata o virtute de a mea. Dinspre asfalt un zgomot surd si scurt se balacea in umezeala drumului. O bufnitura rupsese linistea. Lumina deveni orbitoare. Culcat lateral, simteam asfaltul ud pe blana-mi infierbantata de cearta de mai devreme. Lumina imi sfredelea orbitele iar axele imi erau dereglate. Apa imi patrunsese blana pana la piele, trezindu-ma din starea de confuzie. Instinctul m-a ridicat si mi-a pus picioarele in miscare. M-am trezit alergand. Nu stiam catre ce alergam, nu stiam de ce!

Ghearele-mi scoteau zgomote ciudate pe bitumul ud al soselei semn ca pericolul plutea in aer.

Ajuns pe partea cealalta a soselei m-am oprit. Spinarea ma durea, dar nu era nimic grav. Voi supravietui.

Fusesem lovit de o masina.

Povestioara de mai sus este bazata pe fapte reale. Cainele a supravietuit.

4 Răspunsuri

  1. si morala.. ?

  2. Morala… daca sunteti caini, mare atentie pe unde traversati! Asigurati-va intai din stanga, apoi din dreapta si apoi traversati! Traversati doar prin locuri marcate corespunzator si numai pe culoarea verde a semaforului!🙂

  3. loool
    cam deprimant…si-am si vazut recent un film deprimant…macar a supravietuit!

  4. Mi s-a întâmplat şi mie. De două ori. Doar unul a avut noroc. Asta e. Viaţă de câine…

Lasă un răspuns

