Filmele cu Bruce Lee…

bruce_lee_biographyNu va e dor de un film cu Bruce Lee, pe caseta video (VSH VHS = Video Home System) trasa foarte prost si tradusa de Irina Margareta Nistor?

Mie da!

Zilele trecute m-am intors acasa si am gasit usa de la sufragerie deschisa iar televizorul aprins. La televizor un film de o calitate (a peliculei) indoielnica. Pe fundal o voce cunoscuta: doamna Irina M Nistor. Mi-a scapat un zambet. Am asteptat un timp cu ochii atintiti in televizor si sprijinindu-ma de tocul usii. Vroiam sa vad ce film din colectia veche ruleaza pe televizorul cu tub. Asteptam sa vad actorul principal! Si l-am zarit: tocmai fusese oprita o incaierare in care mai multi vroiau sa-l altoiasca la o fabrica de gheata. Era el, chiar el, the one and only, batausul tuturor timpurilor (sau mai degraba al copilariei noastre), tatal lor, karatistul-karatistilor, Bruce Lee!

Datorita lui parintii m-au dat la cursuri de WuShu. Nu prea s-a prins mare lucru de mine, asa ca n-am ajuns niciodata un sportiv de performanta (precum prietenul Cristean, campion national la taekwondo, antrenor si chiar arbitru).

Si totusi ce ar face un sportiv in ziua de 44 de pahare?! Sau de 40… ar mai sti sa numere, dupa un timp?!

Sursa poza

6 răspunsuri

  1. multumim, multumim, domnu’. sportivul a baut subtire de 44 de pahare. asta, pentru ca a exagerat cu paharele pe drum spre „germaniea”.

  2. Da, Andrei, ai mai atins o coarda sentimentala. Si eu ma duceam la Marcel Pogan la film. Stateam cate 15-20 inghesuiti in camera lui mica, intunecata si ne uitam cum ne „dadeam” filme la un aparat ( VIDEO) minune pt. noi. Vocea Irinei era mereu cea care ne facilita intelegerea filmului. Nu mai spun ca dupa film, terenul de peste drum era locul de EXERSARE a schemelor vazute in film . Diferenta de varsta intre noi e cam de 3 ani, asa ca eu am apucat sa ma „BUCUR” si de filmele pentru BAIETI, care se dadeau seara pe la 19, iar accesul se facea pe baza varstei vizibile a TELESPECTATORULUI. Acum te intreb eu pe tine : Stiai tu atunci de acest siretlic??

  3. =))
    Da, recunosc. Rad ca prostul de ce aberatie am scris!
    Merci mult Heinrich pentru ca mi-ai atras atentia!
    Fiind farmacist, probabil am ramas cu sechele din facultate, acolo am auzit de VSH (viteza de sedimentare a hematiilor).
    🙂

  4. Sunt trist acum, cand imi dau seama ca nimeni n-a obsevat greseala pana la Heinrich. Asta arata ori ca postul n-a fost citit, ori ca nu a fost prea interesant… 😦

  5. Eu iti spun ca a fost citit , dar termenii de specialitate sunt doar la indemana celor care au detinut si aparatura!!!

Lasă un răspuns

