Motociclisti, ATENTIE pe E85!!!

Tocmai m-am intors din nord (estul) tarii pe E85. Pe acest drum european, am dat cu masina in niste gropi de m-am ingrozit! Fiind si noapte, noroc ca eram in masina si nu pe motocicleta, ca nu stiu daca va mai povesteam acum despre gropile din drum. In timp ce-mi rupeam telescoapele de la masina, prin transeele „europene”, care de fapt nu pot fi decat romanesti, ma gandeam ce s-ar fi putut intampla daca rulam cu aceeasi viteza, insa calare pe motor si nu in autoturism!? Bilantul nu iesea pozitiv oricum as fi intors problema.

Concluzia:

ATENTIE motociclisti care mergeti pe directia nord-sud pe E85, intre Adjud si Tisita, „functioneaza” niste gropi mortale!!! Circulati cu viteza optima evitarii unor dezastre! Deasemenea pe timp de noapte sau vizibilitate scazuta, reduceti viteza in limita observarii si evitarii oricarui pericol!

5 răspunsuri

  1. Ahahahaa,.. de cand sunt acolo… is satul de ele. Eu le-am luat si cu Motoru`. Chiar inainte de Domnesti am impresia! Atentie.. ca sunt si pe stanga si pe dreapta… pe ambele sensuri de mers.

  2. Am vrut sa zic pe amblele benzi.

  3. Problema e ca au mai crescut! Deci au devenit mai adanci si mai periculoase! Asa ca mare atentie!!!

  4. […] Motociclisti, ATENTIE pe E85!!! Tocmai m-am intors din nord (estul) tarii pe E85. Pe acest drum european, am dat cu masina in niste gropi de m-am ingrozit! Citeste mai departe… […]

  5. Când dracu s-a stricat şi şoseaua asta?! Că era bună… Hmmm. Material de calitate. de la regele asfaltului cu palatul lui de bulibaşă politic, situat pe… E85

Lasă un răspuns

