Amintiri de la tara…

Ma uitam astazi printre poze vechi si am gasit cateva care s-au pierdut printre miile de fotografii. Multe au ramas ratacite; pana le voi redescoperii, va las in compania a doua dintre „amintiri”. Nu, nu sunt doar amintirile mele, sunt amintirile fiecaruia dintre cel care priveste pozele… Pentru ca fiecare poza are o poveste, sunt sigur ca pentru fiecare dintre voi povestea va avea o tenta personala si unica!

Ne asteapta o vara plina de bucurii, asa cum au mai fost…

amintiri-de-la-tara-01amintiri-de-la-tara-02

11 răspunsuri

  1. Asa e! Cine n-are bunici la tara, sa-si cumpere! 🙂
    Mi-e dor de ei, curand o sa-mi iau cateva zile libere sa-i vizitez. Doua zile acolo ma reincarca ca o luna de vacanta la mare!

  2. Eeeheiii… iar o dai in sentimentalisme!?!

  3. Da. Sunt bune sentimentalismele! Am 11 ani de cand tot vreau sa mai repet vacantele la bunici. Am trait vacantele intr-un sat din Dumitresti, zona curata si linistita! Ce mult as vrea sa-mi gasesc macar anul acesta 7 zile pe care sa le petrec acolo! cred ca am nevoie ( ca toti de altfel) si chiar mi-as *incarca* bateriile ! Mersi ca mi-ai adus aminte ce tre* sa fac anul acesta neaparat!

  4. La Dumitresti e o zona frumoasa, aer curat.
    Si eu mi-as dori sa petrec cateva zile undeva, in liniste, departe de televizoare, calculatoare… Sa am o carte, un pix si o agenda. 🙂 Vise…

  5. da cand ai facut pozele astea? prima poza de unde e?

  6. @ Lavy
    Pozele sunt facute vara trecuta in comuna noastra 😀
    Prima poza e facuta pe aleea garii…

  7. gata stiu..smecherie mare…facuta prin gard…

  8. A doua de pe str. Primaverii ? ( langa vila)?

  9. ai o leapsa de la mine 🙂

  10. cainele ala n-are absolut nici o grija 🙂

Lasă un răspuns

