Junk (gunoi)

Ca tot citeam pe net despre cadourile „reciclate”, adica facute din gunoi, m-am gandit sa va impartasesc micul cadou pe care l-am primit eu.

E un scuter confectionat din tabla, reciclata, achizitionat din Italia si lucrat de niste copii africani. Cadoul mi-a fost facut de prietenul meu Popick la intoarcerea lui pe plaiurile mioritice.

Nu stiu de ce sunt altii asa de revoltati cu privire la cadourile de acest gen (junk gifts); daca sunt lucrate cu atentie pot fi adevarate opere de arta. Sunt pe principiul ca daca vrei sa faci arta poti creea din orice (ma rog, aproape orice) un lucru frumos. Adica, sa-mi spuna si mie cineva, cu ce e mai prejos materialul din care e confectionat scuterul asta al meu fata de o jucarie din tabla noua?! Si de ce e scarbos sa faci „martisoare” din dopuri de plastic sau din doze de suc?! Cu ce e mai presus un bust din pamant si apa, sau o pictura din uleiuri naclaioase fata de un obiect facut cu maiestrie si gust… din sarma!?

In continuare, pozele cu scuterul meu din tabla reciclata, care mi se pare o jucarie frumoasa prin simplitatea aparenta a lucrului facut de niste copii (asa mi s-a spus, nu bag mana-n foc!). La confectionare s-au folosit (asa cum puteti vedea si in poze) bucati de tabla recilcata, partea superioara a dozelor de deodorante (jantele scuterului), sarma si cauciuc (ca si pneuri).

junk-01junk-02junk-03

2 răspunsuri

  1. Ma bucur mult ca iti place cadoul meu. De cand l-am vazut, am zis… asta lu Andy ii merge ca o manusa! Asa sunt eu, vad ceva, fac o „lipeala” la destinatar, si nu mai vad alte cadouri decat pe ala.

    Tocmai de aia l-am si luat, pentru ca e facut de copiii africani (sau asa vor sa ne faca sa credem, desi eu cred ca asa e, pentru ca e prea simplu ca sa nu fie). Mi-ar placea sa fac mai multe acte dintr-astea de caritate daca as dispune de bani mai multi. Cine stie, de la mine mai putin, de la Dumnezeu mai mult.

  2. foarte frumos ca va inscrieti pe trendul eco, baieti!

Lasă un răspuns

