S-a marit ziua!? :)

M-am trezi azi-dimineata pe la 7 si era asa o lumina afara, si mie nu-mi era somn! M-am chiorat la ceas crezand ca am uitat sa-l pun sa sune. Nu-mi dadeam seama daca e 7 si ceva sau 8 si ceva… M-am edificat pana la urma ca era 7 si ceva si m-am culcat la loc.

Stiam eu ca ziua incepe sa se mareasca incet incet inca de anul trecut (pe la sfarsitul lunii decembrie), iar echinoctiul de primavara are loc undeva prin martie (la data respectiva ziua egala cu noaptea), dar nu ma asteptam sa imi si dau seama de asta. 🙂

Asa ca, incepe sa fie din ce in ce mai bine, o sa-mi fie din ce in ce mai usor sa ma trezesc dimineata! 🙂

Anul asta echinoctiul de primavara va avea loc pe 20 martie, la ora 13:44 fix 🙂 Daca ma intrebati de unde stiu, ei bine, de aici stiu! 😉

4 răspunsuri

  1. dar ai uitat ca apoi se da ora inapoi si te trezesti si mai dimineata:P :))

  2. pardon, inainte!

  3. Mai, nu le stiu nici eu pe toate 🙂

  4. Ce bine ca vine primavara! Desi, de-abia mi-am luat skiuri saptamana trecuta si Adi are planuri mari cu mine si zapada… 😉

Lasă un răspuns

