Am avut un vis…

Doar ce m-am trezit. Da, stiu e duminica seara, dar eu am lucrat astazi de la ora 7AM. Nu, nu ma vait, doar va impartasesc conditiile meteo ale visului.

Se facea, ca prietenul meu, avea o dacie rosie, din aia veche rau, 1300. Si se mai facea ca mergea prin Gugesti, pe Bulevardul Mihail Kogalniceanu (strada principala) si pe portiunea dintre Caminul Cultural si pana in intersectie, a dat cu masina in celebrul sant. Eu stationam pieton in fata Caminului si am vazut toata faza, in toata splendoarea ei. Tanarul conducator de dacie rosie isi rupsese roata stanga spate. Se daduse jos din masina si se luase cu mainile de cap (probabil trebuia sa ajunga undeva si ca, probabil, ma va ruga sa-l duc eu cu masina…🙂 )

Mi-am zis in gand, „ce subiect bun de pus pe blog!” Dat apoi m-am trezit si am realizat ca asa ceva nu se intamplase, nu-si rupsese nimeni roata de la nicio dacie rosie in santul de pe Mihail Kogalniceanu, asa ca am ramas fara subiect pentru blog.🙂

Lasă un răspuns

