Cum işi fac tricouri de firmă „băeţii” şmecheri!

Am fost „nevoit”, inainte de concertul Sting, sa-mi imprim un tricou cu artistul meu preferat, asa, ca sa am si eu o amintire de la concert. Am mers impreuna cu sotia, la Magazinul Unirea, si la parter am gasit niste oameni care se ocupau cu astfel de imprimeuri.

Am comandat doua tricouri negre, am inmanat stick-ul cu pozele si hartiuta cu textul si am asteptat 30 minute sa ne luam tricourile. Intre timp doi „băeţaşi” isi faceau tricouri de firma! Cum? Pai imprimand ceva simpatic pe tricou si logo-ul firmei de fitze! Si uite asa cu 50 ron ai tricou de firma (in cazul in care vii cu tricoul de acasa).

Tot respectul pentru baieti! Bucurestiul te invata. Daca esti invetiv esti la moda si cu bani putini!

3 Răspunsuri

  1. Stiu magazinul, am o groaza de chestii de acolo, imi facea Adi cadouri.
    Cel mai tare si la moda acum e imprimat cu NO STRESS.🙂

  2. ambalajul e totul! traiasca!
    mai demult auzisem o idee sa-ti cosi sigla pe blugi:D

  3. 😉

Lasă un răspuns

