Sting

Nu, nu e teapa! E STING, artistul, compozitorul, muzicianul, poetul, si lista poate continua.

sting01


Am reusit sa-mi implinesc un vis: sa fiu in aceeasi incapere cu omul care poate canta orice, oricand, si la cel mai inalt nivel artistic. Mi-a cantat si m-a incantat. Am luat totul personal.

Un om curajos, care a lasat in urma (dar nu le-a uitat) hit-urile care l-au facut celebru, si a scos un nou album. Un album inetit si total diferit de ce stim noi astazi.

Elegant, a intrat pe scena cu 10 minute inainte de ora oficiala de incepere a concertului. A dat „buna seara” in limba romana si a luat loc pe scaun. A facut o gluma cu privire la barba sa („mi-am pierdut lama de ras”) si a inceput povestea, visul…

Ne-a spus povestea tanarului cantaret de la curtea reginei, a cantat, a recitat si ne-a explicat. Nu ne-a tratat de sus, dar nici nu ne-a subestimat. A fost cald. Alaturi de Edin Karamazov si de un grup de tineri coristi din Londra, STING ne-a aratat ce inseamna arta! (nu toti au gustat lucrul asta) Concertul se putea termina odata cu ultimul cantec de pe noul album, dar STING n-a putut sa-si lase fanii fara sa „fredoneze” si cateva hituri. Si asa a si facut spre multumirea maselor.

Am fost pe punctul de a plange la „message in a bottle”. Am si spus la sfarsit ca daca cineva ii dadea o chitara bas la melodia aia ma „busea” plansul! 🙂

Asa o voce mai rar. Daca vrei sa mergi la un concert extraordinar poti sa mergi la unul cu STING! N-are nevoie decat de voce si de un reflector.

La sfarsit am fost intrebat daca am fost uimit de STING, iar eu am raspuns ingamfat „Cine nu-l cunoaste pe Sting, poate fi uimit. Nu eu!” 🙂 De fapt eram topit, fascinat, fara cuvinte si inca nu realizam la ce eveniment am luat parte.

Daca ar fi concert in fiecare zi, as merge fara sa stau pe ganduri. Nu ma pot satura de vocea LUI!

Poze de la concert AICI

4 răspunsuri

  1. Scrii frumos si se vede multa pasiune in articolul asta, mi-a placut. M-ai facut curioasa si o sa reascult si eu niste Sting. L-am cam uitat, nu mai am niciun preferat, desi imi place muzica la nebunie. M-am cam pierdut. Cum spunea un intelept odata, il astept pe Sting la Brasov, si atunci voi avea si musafiri! 😛

  2. cred ca esti foarte fericit ca ai avut ocazia sa asculti un artist asa mare ca sting, live.
    din pacate in partea de vest nu sunt concerte, toti se duc la bucuresti, dar am fost si eu la shakira cand a concertat la timisoara.
    e diferenta de la cer la pamant intre concertele artistilor internationali si … nici n`are rost sa compar.

  3. […] By Andrei-Daniel Lefter Am fost “nevoit”, inainte de concertul Sting, sa-mi imprim un tricou cu artistul meu preferat, asa, ca sa am si eu o amintire de la concert. Am […]

  4. dragoste mare:))
    pe 26 august ne vedem cu Madonna!

Lasă un răspuns

