Poze concert Sting – Sala Palatului, Bucuresti, Romania, feb 2009


sting02

sting03

sting04

sting05

8 răspunsuri

  1. Bravo… frumos din partea voastra
    Ne-am gandit si noi sa mergem….dar de la ganduri la fapte…lung drum!

  2. Aha, in ce sala a fost?
    Aratati bine, Sting cam barbos, era mai fain in video-clipuri! 🙂

  3. Sting asta, nu inseamna „inteapa”? cum il mai cheama, sau asta e doar aplelativul. Pe bune, ca nu stiu (oricum cred ca nu te miri).

  4. @ Cristian
    Daca citeai articolul despre concert ai fi vazut ca de fapt cu asta am inceput!!! 🙂

  5. :))
    Tare faza… Eu am citit articolul, dar nu mi-am da seama 😀

  6. Citez: „Nu, nu e teapa! E STING, artistul…” acum se vede? 🙂

  7. Subtil… nu m-am prins!

  8. da, subtil , bravo tie Andrei! Nu prea ascult STING , dar Hiturile difuzate des le-am auzit si eu. Te felicit ca ai putut fi un „martor” de incredere la un astfel de concert!

Lasă un răspuns

