Pipi la bec

Am fost la shoppppping (adica la cumparaturi) in Outlet, la iesirea din Bucuresti spre Pitesti. Outlet-ul asta e un fel de mini-orasel cu case in interiorul carora se afla magazinele cu „ţoale” de toate marcile si fitele posibile.

M-am invartit o vreme pe acolo, numa porcarii sau lucruri prea scumpe si care nu-si meritau banii. Apoi m-au taiat ceva treburi cu plecare din rinichi si am fost nevoit sa urmez indicatorul „Toaleta”. Cred ca toaleta respectiva ar trebui sa intre in cartea recordurilor din mai multe motive:

1. pentru ca este cea mai compartimentata toaleta in care mi-a fost dat sa intru: Am trecut de o usa si am intrat intr-un holisor – stanga baieti, dreapta fete; am luat calea stanga. Am mai trecut de o usa si am ajuns in camera chiuvetelor, apoi am intrat in camera „urinalelor” (trecand printr-o alta usa), in final ajungand in ultima camera, camera cu cabinele de „telefon”. Total 4 incaperi/compartimente.

2.  prima toaleta cu lumini pe senzori de miscare! De cum intram intr-una din incaperi, instant se aprindeau si becurile. „Super interesant!” am zis la inceput, dar… Si acum ajungem la titlul postului.

Ajuns intr-una din cabine, am apucat sa ma desfac la buzunarul din faţă, cand, mirare! S-a stins lumina! Foarte tare! Am ridicat o mana, am incepus sa sar prin cabina… nimic. Bezna. M-am incheiat la prohab si am iesit din cabina. S-a aprins lumina. Zic „buuun”. Am intrat in alta. Am patit la fel, am ramas din nou in bezna. Dar cum, fiind baiet McGyver (macgaivar) urmaream, mi-am adus aminte ca primisem cu o seara inainte (la concertul Sting) un bec-breloc cu baterii care lumina la o atingere de buton. Si cum brelocul il aveam pe inelul de la chei, iar in cabina era intuneric… am rezolvat problema!🙂

A… mi-am luat pana la urma o pereche de blugi normali, ieftini si cu talie inalta!

9 Răspunsuri

  1. deci si tu esti un george!😉 Si eu tot de la un Outlet mi-am luat toalele alea.. ti le vand, le mai vrei??? Hai ca-s in foameee! ;))

  2. yeeee.ai fost la shopping!!!

  3. Deci sa nu ma agit ca inca n-am ajuns in faimosul outlet? Sa inteleg ca nu promite prea mult. Oricum, daca merg o sa am grija sa fiu „usoara si fara griji”!

  4. Trebuia sa tii apasat pe butonul brelocului pentru a lumina? Daca da, inseamna ca ai un echilibru foarte bun si o dexteritate peste limita ( tinand cont ca in acest caz ambele maini ti s-au ocupat). PA!

  5. Da, exact trebuia sa tin un buton apasat! :)) Cum de ti-ai dat seama?!

  6. Intuitia masculina. Intr-o situatie asemanatoare si eu am facut echilibristica. Era mai bine daca eram femeie…………………! GLUMESC

  7. Bine ai mai zis Andrei „Pipi la bec”. Daca faceai PE BEC NU MAI VEDEAI nici lumina brelocului!

  8. =)) probabil k se speriau senzorii si inkideau okii

  9. Mai Andrei, probabil k se speriau senzorii de ce vedeau la tine in mana si inkideau okii, deasta ramaneai pe intuneric!!!!!!!!!!!!

Lasă un răspuns

