Rautate gratuita

Tocmai ce m-am intors de la Bucuresti. Iar n-am avut ce face si am fost cu masina (cred ca pentru ultima data).

Am parcat ca de obicei undeva, ferit de trafic, nu pe locul altora de parcare, nu pe locuri interzise, nu pe locuri pe care unii cred ca le apartin desi nu au niciun act doveditor etc. Am parcat langa un gard de tabla, inalt, si care nu era cu poarta de acces.

Prima zi a fost ok, a doua zi mi-au ridicat stergatorul (nu stiu de ce), a treia zi a fost ok, a 4-a zi (ultima zi, cand am vrut sa plecam) mi-am gasit masina cu o roata pe janta. Am zis ca s-o fi desumflat sau ca am facut pana prin Bucuresti (ca tot am mers de mi-au sarit capacele zilele astea prin tot orasul…).

Am chemat ajutoare, am reparat pana (multumim nenea Lucică), am dus apoi roata la o vulcanizare. Verdict: roata a fost intepata lateral, deci exclus pana „involuntara”.

De ce?

13 răspunsuri

  1. Te-ai gandit ca pe timp de noapte pe acel loc obisnuia sa parcheze altcineva care nu a mai avut loc de masina ta? Eu ma mir ca nu ai inteles mesajul bine cand ti s-a zgariat masina. DE CE sa nu te duci cu trenul data viitoare???????????????? As fi curios sa vad ce fel de probleme vei mai intampina, iar daca tot vei avea necazuri , STAI AICI!

  2. :))
    Buna abordarea! Desi nu stiu daca as fi in siguranta nici acasa… 🙂

  3. Acasa nu, dar IN CASA SIGUR VEI FI!

  4. Hai mah (lost), zi-o p`aia cu fonctionaru`! Nu ne mai tine! WTF 😉

  5. Stiu si eu locul ala si gardul respectiv. Nu m-as fi incumetat s-o las acolo. Iar faza cu stergatorul cred ca a fost un avertisment pe care nu l-ai luat in seama.
    Stai linistit ca eu am una mai tare! Am parcat peste drum de blocul meu, pe un trotuar lat, unde aveau loc lejer si pietonii, in fata unui zid, fara ferestre, fara nimic. Am parcat si eu si Adi. Asta pe la 7. Si pe la 9, masina lui Adi era bosumflata la doua roti. Pana dimineata si a mea s-a bosumflat tot la doua. Nici pana acum n-am aflat motivele reale si cu ce am gresit. Dar cert e ca ne-am cumparat 4 cauciucuri noi si avem cateva rezerve vulcanizate si taiate de cutit! Viata e dura!

  6. Ah! Si de atunci n-am mai parcat acolo. Au parcat altii, chiar si tata si nu s-a intamplat nimic. Deci sa ma gandesc ca avea ceva cu noi??? Dar suntem chiar simpatici amandoi!

  7. Sunteti simpatici.
    Dar, am auzit ca ati fost nemultumiti de stilul de munca al unor muncitori… N-a fost frumos din partea voastra sa le impuneti un ritm de munca atat de sever… Auzi tu la voi, sa vreti sa terminati de renovat un apartament in mai putin de un an. Ca sa nu mai zic ca nu le ofereati nici macar minimum de confort, adica o masa pe zi, tigari si bere fara numar si bani de buzunar, asa macar la o saptamana. Pai nu se poate altfel frateee…. Pai cum crezi tu ca se face ceva pe la noi!? Ori te crezi in alta tara? 🙂

  8. Hmmm, asta sa fi fost oare? Nu i-am acuzat de nimic, dar ar fi culmea!
    No, Happy Valentine’s pentru maine! Eu nu tin, dar imi place sa sarbatoresc orice!

  9. eh, nothing unusual, it’s just another case of „te-au facut nespalatii din bucuresti”. ai numar de vrancea la masina? ai scapat ieftin.

  10. Ei vezi tu „totcevreiu” problema e ca am numar de bucuresti! (leasing)

  11. scuza-ma ca asta s-a intamplat cat ati stat la mine dar nu am ce sa fac 😦 asa ca … la intrebarea ta nu este decat un singur raspuns : „TARANI DE BUCURESTI”
    o zi buna si sper ca viitoare vizita sa nu se la mai rau 😛

  12. scuza-ma ca asta s-a intamplat cat a-ti stat la mine dar nu am ce sa fac 😦 asa ca … la intrebarea ta nu este decat un singur raspuns : „TARANI DE BUCURESTI”
    o zi buna si sper ca viitoare vizita sa nu se la mai rau 😛

Lasă un răspuns

