Calculatorul zilei de nastere

Niciodata n-am crezut in zodii, numere norocoase sau alte fantasmagorii din categoria asta. Am prieteni care-s superstitiosi, care si-au dat in cafea sau in carti cel putin o data, insa pe mine n-au putut sa ma convinga.

Ultima data cand I.T. Morar a pus o chestie interesanta pe blogul lui iar eu v-am impartasit-o, am avut o avalansa de vizitatori. Ca si dovada postul respectiv a inregistrat peste 3000 de vizualizari. Nu stiu cum vi se pare voua, dar pentru mine e mult – dovada AICI.

Zilele trecute am mai gasit ceva.

Birthday calculator / Calculatorul zilei de nastere

Sa vedem impactul! 🙂

UPDATE: Am uitat sa precizez toata smecheria e in engleza!!!

2 răspunsuri

  1. Chiar interesant. mai greu pt. mine totusi cu engleza. Nu m-a atras in scoala si acum platesc. Pa!

  2. Ah… scuze! Am uitat sa precizez ca e in engleza. O sa anunt si treaba asta!
    Bine ca mi-ai atras atentia…

Lasă un răspuns

