De pe mess…

Cine spunea ca messengerul nu are alta utilitate decat „chat”-ul, asl/pls/nb/vb/wtf/plm/lol/brb/sup/xoxo/etc… (pentru mai multe prescurtari de yahoo mess sau mirc da click AICI ). Preferata mea este urarea „poop”! Se scrie „pup” se citeste „pup”, dar din exces de zel si din prea multa dragoste, unii/unele te lovesc cu un „poop” mare, enorm, imens si din toata inima! Eu stiam ca, in engleza, poop inseamna caca… Poate ma insel…

Da… sa revenim. Uite ce am primit pe mess astazi (destul de interesant si amuzant):

Trecerea alimentelor din gura in stomac dureaza 7 secunde.
Parul omenesc poate suporta o greutate de 3 kg.
Penisul unui barbat are, in medie, de 3 ori masura degetului sau mare, de la mana.
Osul de la sold este mai tare decat cimentul. Inima unei femei bate mai repede decat a unui barbat.
Exista in jur de 3 mii de milioane de bacterii in fiecare din laba piciorului tau.
Femeile clipesc de doua ori mai des decat barbatii.
Pielea corpului omenesc cantareste de doua ori mai mult decat creierul.
Corpul tau utilizeaza 300 de muschi, numai pentru a se mentine in echilibru, cand sta in picioare.
Daca saliva ta nu poate dizolva un anumit aliment, nu-l poate savura.
Femeile au terminat, deja, de citit acest mesaj.
Barbatii continua sa-si masoare degetul mare.

18 Răspunsuri

  1. Aia cu saliva, n-am inteles-o!

  2. Tare cu măsuratul degetului! 🙂

  3. Eu nu am inteles de ce ai zis **laba** si nu talpa!!

  4. A zis „laba” pentru ca asa se numeste. Talpa e altceva… ea nu cuprinde si degetele. Acolo e focaru`, intre deshte. Deci, corect estem „laba” – sau picior. Pentru explicatii mai amanuntite referitor la anatomia omului si nu a lucrului manual, va rog accesati http://cristian83.wordpress.com … Va multumim!

  5. Am gresit cu o explicatie… Talpa cuprinde si degetele de fapt. Doar partea lor posterioara, adica partea care priveste in jos! Scuze!

  6. tinere Cristian te cam arunci cu replicile, dai pe dinafara de atatea cunostiinte, comentezi in graba si apoi te contrazici crezand ca nimeni nu va observa. Tin sa spun ca eu am constatat acest lucru , dar te iert ca nu ai fost prea acid. Te mai miri de ce nu ai de lucru. P.S. Ultima propozitie a fost o gluma, sa te agit un pic. Pa

  7. buna chestie, asta e…cica „size does matter” prietenii stiu de ce…

  8. Dom`le ONU! Daca nu vroiam sa se observe greseala, nu reveneam cu un alt comentariu😉 Te cam grabesti si matale cu comentariile; „cunostiinte” se scrie cu un singur „i”. Da o trecem la greseala de tipar. Asa ca o gluma, cu iz ortografic! Ca sa nu mai zic ca ultima propozitie, de-a dumitale, nu e propozitie ci e fraza. Asta n-o mai trec cu vederea! Acu` am fost mai acid!

    P.S. Ma bucur ca esti la curent cu situatia mea profesionala. Te anunt, desi nu te cunosc, ca am serviciu! Roadele muncii mele cu invatatul, s-au vazut in final! Multe salutari!

  9. Cristinel, acum ,ca ne si cunoastem, sa stii ca e greseala de **dactilografie** nu de TIPAR!!!!!! Oricum eu nu sunt dactilograf si am scuze. D-l ONU, nu e acelasi lucru cu OMU ( cum m-am semnat eu). Spor la munca si la bani! Te mai astept! PA!

  10. Nici nu stiu daca sa intervin sau sa va las sa va intepati in continuare!?! :))

  11. Acu, ca ne cunoastem, ingropam securea!😉 Ai dreptate cu „dactilografia” – eu trebuia sa stiu mai bine, ca 4 ani am tot batut la masina de scris pe la scoala! „My bad”. Vorbim!

  12. am ras cu o pofta..zau asa…domnule farmacist chiar ai simtul umorului

  13. @ Alexandra
    Cine spunea ca farmacistii n-au umor!?🙂
    Ma bucur ca te-ai amuzat, dar sa stii ca nu le-am inventat eu!🙂 Eu doar le-am primit pe mess…

  14. Stiati ca… oamenii nu-si pot linge coatele?

  15. @ Cristian
    M-am speriat! Credeam ca zici altceva… :))

  16. pai nu prea au simtul umorului.cel putin eu una asa am observat.probabil majoritatea sunt prea scarbiti de facultate.nu ma refeream numai la postarea asta in care ai dat cu copy&paste.am citit si restul postarilor,k mi s-au parut f amuzante

  17. Am avut intentia, dar m-am oprit la timp! Nici aia nu pot, unii, ca unele… (uite vezi cum ma faci sa nu ma pot abtine!)

Lasă un răspuns

