24

alexandru-ioan-cuzaMai stie cineva ce reprezinta data asta pentru romani? Mai are cineva timp sa citeasca istorie? Macar astazi putem sa uitam ca e „criza”? Putem sa lasam deoparte discursurile false si de prost gust ale conducatorilor si sa luam o carte de istorie si sa citim (sau sa cautam pe google un articol) sa vedem de unde vine data asta de 24 ianuarie? Ce inseamna ea pentru Romania… Mai inseamna ea ceva, acum, cand se tinde la o unire globala?

Cateodata ma gandesc ca m-am nascut in secolul gresit…

Pentru cei care vor sa afle mai multe despre data de 24 ianuarie 1859, pentru cei lenesi care nu pot tasta doua litere pe google, pentru cei care se plictisesc daca citesc mai mult de doua randuri, iata un slide de pe didactic.ro: CLICK AICI!

3 Răspunsuri

  1. Sa traiasca Butnaru (Dumnezeu sa-l ierte) mult si bine, ca multa istorie ne-a mai varat in vine. Apropos de asta… ca tot vorbiram noi aseara in particuler, si aduseram amintiri de mult apuse pe taramul nostru, imi aduc aminte ca acum exact 14 ani, am fost nominalizat in rolul lui mos Ion Roata, in sceneta „Mos Ion Roata, si unirea”. L-am interpretat pe mos Ion Roata; in rolul boierului era un preten de`al tau! Si… si, m-am incurcat! Ultima piesa de teatru in care am fost distribuit, datorita faptului ca dupa clasa a 4-a nu s-a mai infaptuit „unirea” (a se citi piese de teatru). Pacat… am fi avut un viitor in cinematografie! Reamintim pe aceasta cale… si rolurile in care am fost proStagonist: litera C – in clasa I, nota 4 prin nu`s ce clasa… cocos (nicio legatura cu sotu` lu` UnDREA).

    Unirea cica face puterea… abis`… suntem departe!

  2. Pentru mine 24 ian 2009, este ziua in care am vazut moartea cu ochii !!!

  3. mai steel, mai termina cu prostiile astea.. da de curiozitate… cum arata??? sa nu zici neagra si cu par – ca e altceva!

Lasă un răspuns

