Pentru cei care ne citesc mail-urile

Vorbeam cu un prieten zilele astea pe messenger. In mijlocul discutiei ma ia la injurat! Si-si baga, si-si scoate, si zice si de mama, si zice si de morti, si cate altele inventate  sau consacrate. Am ramas socat! N-am mai scris nimic. Am asteptat sa termine.

ear_drawing_1Dupa ce a terminat cu tot pomelnicul de injuraturi si apostrofari imi spune: „Asta era pentru astia care ne asculta telefoanele si ne citesc mesajele! 🙂 ” Si-i mai baga o serie scurta de „jargoane” si prostii, dupa care isi ia ramas bun.

PS. Cine nu crede poata sa ceara inregistrarea convorbirii mele de pe mess! 😉

Lasă un răspuns

