În sfârşit e aici!

011Sosit de pe meleaguri olandeze, bazat pe o comanda facut anul trecut, iata-l ajuns la Gugesti! Match of the season! In traducere libera „Meciul sezonului”.

Ce o fi?! se intreaba unii dintre voi. Cei care joaca Hattrick stiu. Cei care sunt pasionati de jocurile de societate (boardgames) stiu. Ceilalti sunt pe cale sa afle.🙂

Cum probabil v-ati dat seama este vorba despre un joc de societate facut de cei de la Hattrick🙂 L-am comandat anul trecut, inainte de Craciun, si, datorita faptului ca a venit prin posta (iar posta nu lucreaza in sarbatorile legale) a ajuns la destinatie abia zilele trecute. Mai precis la 15 zile de la expediere (dupa spusele celor de la Hattrick).

Cum l-am primit mi-am chemat un prieten, si impreuna cu sotia, ne-am asezat si am incins terenul de fotbal la Match of the season. Ne-a luat cam doua ore sa intelegem ceva din regulamentul jocului (o fitzuica fara prea multe detalii). Ne-am descurcat si am apucat sa jucam doar doua sezoane a cate 6 etape fiecare. Normal, jocul recomanda 6 sezoane, dar cum fiecare sezon dureaza aproximativ o ora, nu am avut timpul necesar.

Dupa cum v-am spus, regulamentul e in limba engleza si e foarte sumar. Asa ca, pentru a intelege mai bine regulile jocului, ai aici Regulamentul Match of the Season in Limba Romana si explicat putin mai in detaliu.

Iata si cateva poze luate imediat dupa ce am desfacut coletul!

0210310410506

5 Răspunsuri

  1. Mamamia, dar vad ca voi nu glumeti deloc cu jocurile! Vedea-v-as in Vegas :))

  2. vreau si eu sa joc! mie mi-ai dat mima si tu iti iei d’astea sofisticate!
    hmmmmm

  3. cine zicea ca andy nu castiga la jocuri pe tabla (vb lui – dashboard games) iote ca a castigat si la asta. Are noroc lazar us!

  4. Ogica ramane in urma rau cu 6/49. Acum te poti numi OGICA din satul cu blocuri…

  5. joaca placuta🙂

Lasă un răspuns

