Lost vs. Prison Break

Prison Break se incheie, Lost merge mai departe.

prison-breakConceput ca un miniserial, de un singur sezon, datorita succesului avut, televiziunile au facut presiuni pentru continuarea lui. Astfel PB a ajuns sa aiba 4 sezoane. Sezonul I a fost bestial, celelalte si-au pierdut rand pe rand din prospetimea si agitatia primei parti. S-au incercat tot felul de rasturnari de situatii, au mai diparut personaje, au aparut altele noi, si-au schimbat taberele etc. Se pare ca inspiratia s-a cam terminat (sezoanele 2,3 si 4 au devenit previzibile si repetitive) iar publicul s-a cam plictisit. Prison Break ramane un miniserial de exceptie (primul sezon). Ar fi fost un serial extraordinar daca era gandit de la inceput ca un serial de mai multe sezoane.

lostPrimul episod a izbutit sa adune atat mister incat automat aveai sa-l urmaresti fara alte intrebari! Eram la camin si am dat drumul la televizor. Nu ma uitam la televizor de obicei, dar in seara respectiva nu stiu ce mi-a venit (soarta). Nu am prins inceputul, dar de cum am deschis televizorul am fost fascinat. Cand s-a termina mi-am zis „E cel mai tare film pe care l-am vazut!” (nu stiam ca-i serial), apare ultimul cadru scris mare „LOST” iar dedesubt „Lost, sfarsitul primului episod”. Nu-mi venea sa cred ca e serial. Mi-am pus in minte sa nu-l pierd saptamana viitoare si de atunci nu am ratat niciun episod! E un serial complex si complet (sper, astept sfarsitul lui sa vad cat de complet e!)

Maine vor fi difuzate (in America) doua episoade din sezonul 5: „Because You Left” si „The Lie” site-urile de torrente se vor bloca maine seara. Asta spune multe despre serialul in sine.

Vizionare placuta!!!

4 Răspunsuri

  1. Hmmm, asta ai scris ieri. Dar astazi despre ce mai scrii?🙂

  2. Pai o sa vezi… diseara🙂
    Apreciez faptul ca te-ai abonat la blogu-mi… Esti o draguta.
    Stiu ca-ti doresti un post special astazi, care sa includa si un „LA MULTI ANI!!!”, dar probabil nu o sa se intample🙂

  3. puteai lua macar un poster cu lost sezonul 5… nu asta din sezonul 4!

    ca o completare, sau din categoria stiati ca… asta micu din prison break… desteptu`, frumosu` e pe invers? facui si un comentariu la poza de mai sus… michael in fata si frasu mai mare in spate… michael fiind homo (cica ar fi fetita) ii place sa fie „impins” de la spate de aia e el in centrul atentiei!

  4. am pus gresit semnu` intrebarii la „pe invers!” trebuia semnu` exclamasii

Lasă un răspuns

