Cabluri de… est!

cabluri-si-stalpiMa intorceam de la serviciu si mintea imi zbura pe sus. La un moment-dat mintea mea s-a lovit de ceva si mi-am intors ochii pe sosea. Unde mi s-a oprit privirea, in timp ce eu vroiam sa privesc cerul?! Bineinteles in cablurile de curent. Mi-am dezlegat privirea incurcata in cabluri si am coborat pe stalpi, stalpi diferiti, stalpi de toate formele si din tot felul de materiale, si am ajuns in strada. Am mers mai departe, dar mi-au ramas pe retina cablurile si stalpii.

De ce in toate tarile foste comuniste exista stalpi multicolori si mii de cabluri suspendate?! De ce in vest nu sunt cabluri la vedere? De ce vesticii le trec pe sub pamant? Noi de ce nu facem asta? (de fapt se face si in Bucuresti. Lucrarile au fost incepute in 2007 – sau, ma rog, asa se anunta la un moment dat – si au preconizat ca vor dura pana in 2011. Vom vedea)

Se spune ca viata e mai frumoasa la tara pentru ca acolo poti vedea nestingherit cerul. Da, asa e, dar satul trebuie sa nu aiba electricitate!!🙂

M-am plimbat prin tara, si am avut in fata peisaje superbe, dar de multe ori nu le-am putut surprinde in poze de calitate pentru ca pur-si-simplu intre mine si natura se intercala cel putin un cablu!!!

De revelion am fost la Bucuresti. La miezul noptii am iesiti in Piata Constitutiei sa vedem focurile de artificii. Am vrut sa surprind spectacolul aerian, insa bineinteles ca am fost blocat de zeci de cabluri suspendate deasupra mea (vezi poza)!

Daca tot vorbim de cabluri, nu putem ignora stalpii. De aceea, maine o sa va propun un mini-concurs intitulat simplu „STÂLPI„! Pe maine!

Un răspuns

  1. Stii ce mi-a spus un coleg zilele trecute? Ca el nu si-ar cumpara niciodata casa sau teren sub un sir de clabluri din alea mari. Ca are oroare de ele! Incep sa am si eu!

Lasă un răspuns

