S-a ieftinit motorina!

Am simtit-o pe bocancul meu… 🙂

Sa va povestesc. Am ramas fara motorina la masina. Asa ca am plecat la Focsani sa pun combustibil. Fitze! (n-am plecat numai pentru asta, dar suna mai cool asa). Eu am o fixatie: pun benzina/motorina de o suma exacta: 100, 150 sau 200 RON. Stiu ca unii se uita la cati litri pun, eu nu, eu ma uit la suma totala de plata! Habar n-am cat a fost sau costa acum un litru de motorina/benzina.

Ei bine ieri am ramas pe rezerva cu motorina, adica mai aveam vreo cativa kilometri si ma apucam de impins. M-am dus la Rompetrol sa fac plinul. Ultima data cand am facut plinul m-a ajuns 200 RON fix. Perfect. M-am uitat in buzunar, aveam bani, am pus pompa-n rezervor si m-am apucat de pompat combustibil in masina. Pe la 170 lei mi s-a blocat pompa, in sensul ca nu ma mai lasa sa dau drumul serios la motorina in rezervor. Mi-am zis ca-i imposibil sa se fi umplut rezervorul, asa ca am continuat sa pompez. Urmaream cu mare interes ceasurile care-mi aratau cat mai am de pus pana la 200 ron. In visarea mea, am simtit cum ceva imi invadeaza bocancul: rezervorul refuza sa mai inghita motorina, era prea mult pentru el, asa ca isi revarsa oful pe bocancul meu stang! 🙂

M-am oprit la cea mai imperfecta suma posibila! Un numar atat de tampit si care ma zgarie atat de mult pe creier (eu, obsedat de numere pare si cat mai rotunde!!! Eu, care nu-mi dau volumul la Tv decat la 0, 10, 20, 30 iar in cazuri de maxima necesitate, la 5, 15 sau 25!). Numarul afisat imi stricase toata ziua: 177,14! 😦 logo_rompetrol2

Am avut totusi si o bucurie in ziua aia. Aplicand tehnici de logica avansate am reusit sa duc la capat urmatorul rationament: daca inainte faceam plinul cu 200 ron, acum am facut acelasi plin, la aceeasi masina, cu doar 170 (si ceva banuti) rezulta ca,

LA ROMPETROL S-A IEFTINIT MOTORINA!

5 răspunsuri

  1. esti un visator!!!
    dar s-a ieftinit de mult timp! acum urmeaza sa creasca preturile din nou:))))) ai aruncat hainele? go shopping! e perioada reducerilor!

  2. Si eu am patit acelasi lucru dar dintr-un alt motiv. La mine la ijeg, avea rezervorul gat. Si pe cand o chema nexbe, adica cand am achizitionat-o, am pus fara sa ma uit la rezervor si mi-am turnat si eu benzina in adidasi (adidas, ca tot zicea texanu ca am fost unica imagine adidas in urbe, cu nu demult timp – ma rog in cercul patrat al pretenilor nostri – roakeri). Pana vine primavara sa scot si eu motorul la actiune, parca vad ca fac astia benzina 4 lei! Sa te tii!

  3. Eu zic ca ai avut o senzatie placuta rau! Asa am patit si eu cand am vrut sa fac plinul la Cty a mea, cu benzina, si nu mai vroia nicicum sa intre mai mult, ca si eu tot la suma ma uit. Suma finala n-a contat, ca era mai mica si asta era cel mai important! 🙂

  4. Am uitat sa zic… de diferenta, mai iau o bluzita!

  5. Mey Andrei, citesc si eu blogul tau dupa 10 ani…

    In urma cu aproximativ 5 luni…benzina si cu motorina au inceput sa se ieftineasca..iti dau un exemplu:

    benzina in bucuresti o luam cu 4 ron…si pe urma am luat-o cu 2,7…acum e putin mai scumpa 3 ron..

Lasă un răspuns

