Si politia incalca legea! Pe ei cine-i amendeaza?

siguranta-si-incredere2

Tocmai ieseam de la Carrefour Focsani (situat pe E85 pe drumul Bucuresti – Bacau pe partea dreapta) si ma indreptam spre casa. Ca sa o iau spre casa, la iesirea in sosea ar fi trebuit sa fac stanga, insa nu aveam voie pentru ca era linie continua si un indicator „obligatoriu la dreapta”! Deci am facut dreapta (si urma sa merg inca ~800 m pana in sensul giratoriu, ca mai apoi sa ma intorc si sa apuc spre casa).

In fata mea, o duba de politie. Pe partea stanga, inainte cu vreo 300m de sensul giratoriu, se afla Interex (alt super market, ceva mai mic decat Carrefour-ul). In urma multor accidente inregistrate in fata intrarii la Interex, a fost instalat un indicator „interzis la stanga” si s-a marcat si linie continua pe portiunea de drum european din fata marketului. Deci singura posibilitate legala de a intra in parcarea supermarketului a ramas sa mai mergi 300m (sens de mers Bucuresti-Bacau) sa treci prin giratoriu si sa te intorci pe celalalt sens ca apoi sa intri fara nicio dificultate si sa-ti faci cumparaturile la Interex.

Ce credeti ca au facut politistii din fata mea!? Bineinteles ca au calcat linia continua, au ignorat indicatorul „interzis la stanga” si pe deasupra (inainte cu 10m de a face toate astea) au aprins si girofarul pentru a fi acoperiti! Misiune deh! Si uite asa au reusit si domnii de la politie sa ajunga mai repede la cumparaturi si sa faca si o economie de timp si benzina (pana in giratoriu mai erau maxim 2-300m!).
Pe ei cine-i amendeaza?!? Cat e amenda pentru incalcarea liniei continue? Dar pentru ignorarea unui semn de interzis?! Pentru girofar nici nu mai intreb!!! Apropos de girofar, vorba unui prieten: „Politia e mereu in misiune!”

8 Răspunsuri

  1. Nu cred ca e un moment bun pentru mine sa discut despre asta. Ma grabesc sa ajung la Administratia Financiara sa platesc o amenda mareeeeeee pentru depasirea vitezei in localitate. Nu sunt o vitezomana! Accelerez de obicei cand vad semnul de iesire din localitate si acolo m-au prins, nenorocitii!!!! In judetul Bacau… e plin E 85 de radare!!!!

  2. Dap radre sunt peste tot! In judetul Vrancea sunt in fiecare localitate pana in judetul Bacau.
    Asa m-au prins si pe mine in Focsani, era un echipaj mobil. Legea e lege. Nu mai zic, ca dupa ce m-au oprit au vrut sa-mi dea amenda nu doar pentru viteza, ci si pentru centura (desi o aveam pusa) si chiar pentru alcoolemie (desi era 9 dimineata, m-au pus sa suflu in fiola). Deh, am fata de golan…

  3. erau in misiune, trebuiau sa cumpere carnati in corn si 2 shaorme🙂
    pe mine m`a enervat tare sa vad o masina parcata in coltul intersectiei, pe banda unde faci dreapta, fix pe trecerea de pietoni. a stat acolo cu orele. ghici ce cladire e vis-a-vis? politia rutieraaaaaaaaaa.

  4. Parol la ce zice domnu` farmacist! Eram de fata. Adica martor. Chiar s-a iscat o discutie in masina pe tema aceasta. Eu zic ca atata timp cat ei sunt legea, fac ce vor! Is tare curios cum se vor sesiza „madularele”, pardon, „organele” la problema ridicata de concetateanul nostru! Ca sa istorisesc in stilu-mi „smuls”, o povestioara despre politisti, va rapesc ceva timp! Eram in drum spre Gugesti, pe la 10 seara, intr-o vara. Calaream de zor Honda! Dupa ce trec podul de la Golesti, realizez ca sunt pe rezerva si dau sa ma intorc in oras. N-am mai mers pana la intersectia urmatoare a drumului judetean nu mai stiu cum se cheama, si E85, si am intors, nefiind stingherit de nimeni (masini). In departare se vedeau niste faruri dar nu le-am dat importanta. Si dupa vreo 200 de metri ma ajunge masina respectiva din spate, va dati seama ce viteza pe ea! Un militian de pe Loganu rosu cu radar, singur singurel ma ia la intrebari si imi zice ca am incalcat legea si imi administreaza o corectie de 350 ron si 6 puncte de penalizare, pentru incalcarea liniei continue (cam ce au facut matelotii din istorisirea de mai sus). Repet militianu era singur, si din cate mi s-a zis, ca nu avea dreptul sa faca asa ceva! Dar eram racan la capitorul amenzi.

    Alta si mai si, a fost tot cu motorul. „Stationare interzisa”. Dupa ce s-au uitat la noi bulangii vreo 10 minute, timpul in care oprirea se transforma in stationare, au venit sa ne ceara socoteala! Si acolo am luat 150 lei si 2 puncte!

  5. @ Cristian
    Asa incepi. Intai 1-2 amenzi contraventionale, maine poimaine infractor!🙂
    Atentie!!! Organele sunt „focusate” pe tine!!!🙂

  6. De ce va mirati ?? Eu am ajuns la concluzia ca s-a schimbat zicala… acum e „Romania e tara tuturor posibilitatilor”. Nu va mirati in gand, eu zic sa injurati cu voce tare😀

  7. […] De fapt imi bat gura degeaba. Ce sa mai ceri cetatenilor sa respecte indicatoarele cand insasi organele (legii, bineinteles) nu le respecta (vezi aici). […]

  8. […] sirenele cand nu e in misiune? cine verifica daca masina respectiva se afla in misiune sau doar si-a aprins girofarul sa ajunga mai repede la supermarket?… Mi-a raspuns sec “Politia e intodeauna in […]

Lasă un răspuns

