Legea e pentru saraci!

police-carPovesteam odata despre cum un echipaj radar a oprit o dacie papuc, vai de mama ei, si i-a aplicat soferului o „mica” amenda pentru ca nu-i mergea un far (parca. Nu-mi mai aduc aminte exact, oricum ceva ce putea fi trecut cu vederea + ca era ziua-n amiaza-mare). Imi aduc aminte ca in masina era un nene vai de capul lui… Sa revenim. La vreo 5 minute, acelasi echipaj de politie, opreste o masina straina, care depasise cu mult viteza legala in localitate (50km/h!!! 🙂 ). Un prieten, care a recunoscut masina, imi spune in timp ce vitezomanul era tras pe dreapta: „- Fii atent cum scapa asta fara amenda!”. La inceput n-am vrut sa cred asa ceva, dar cand am vazut ca politistul isi scoate „cascheta” si-si cere scuze vitezomanului, m-am edificat! Omul se pare ca avea oaresce importanta „zonala” si nu se incurca de un simplu echipaj radar…

Alta povestire, maine! Despre cum incalca politia regulile de circulatie in interes personal! Sunt sigur ca ati auzit n povestiri asemanatoare si unii dintre voi sigur ati vazut cu ochii vostri asemenea fapte, asa cum am vazut si eu… Dar despre asta maine seara!

Sursa poza

Un răspuns

  1. Nedreptatile astea o sa devina „un adevar general valabil”, ceva de genul „iarna e frig”. Noi o sa primim mereu amenda pentru 62 in localitate, in timp ce altii vor goni nepasatori cu 100!
    Dar ce e mai trist nu e pe sosele, ci in alte medii…

Lasă un răspuns

