Concurs interactiv la TV!

Ca tot e peste tot pe net duduia de la NationalTV care urla si zbiara „VREAU SA SUNE TELEFONUL!!! VREAU SA SUNE TELEFONUL, ACUM!!!” m-am gandit sa va dau una din temele unui concurs de acest gen. Diferenta e ca era un teleconcurs pe Antena1 iar duduia (alta, cred. Oricum toate-s la fel pentru mine) era ceva mai calma si nu zbiera!

Iata tema :

teleconcurs-cu-adunarea

Astept raspunsurile voastre! Castigatorul primeste un banner de la mine!

Daca va ajuta cu ceva, duduia tot repeta „Adunati numerele de pe ecran”, „E o simpla adunare!”

U P D A T E

SOLUTIA ESTE: 144

CASTIGATORUL BANNERULUI ESTE: done8989

34 răspunsuri

  1. ar fi posibil calculul si simplu daca as descifra semnu dintre 62 si 1 :))

  2. Nu, nu! Nu e imposibila, pentru ca duduia, la sfarsit, ne-a aratat solutia!
    Eu m-am gandit ca poate nu e niciun semn acolo si e doar numarul 621… Dar se pare ca nu era asa…
    Cati oameni au dat telefon atunci… saracii de ei…

  3. 257 ?

  4. @ Doru
    Nope! Mai incearca 🙂

  5. hmmm…..61 ??

  6. daca ea a dat solutia, nu-nseamna ca e si una corecta, avand in vedere ca nu exista semnul acela!!!
    :))

  7. Dă-l încolo de banner ! Mă las păgubaş. 🙂

  8. Am incercat si eu sa calculez. Prin singurele 3 variante (pana am terminat comentariul s-au dovetit a fi mai multe variante 🙂 ) care mi-au trecut prin cap. Acolo unde, intre 62 si 1 nu exista niciun semn, am recurs la urmatoarele incercari:
    1. si cea mai logica mutare ar fi sa consider ca pur si simplu e numarul „621”. Rezulat = 637. FALS! (asa a zis duduia de la tv).
    2. de vreme ce tot ii dadea cu „e o simpla adunare” am incercat cu „62” + „1”. Rezultat = 79. FALS!
    3. am incercat si cu minus „62” – „1”. Rezultat = 77. FALS!
    4. spre final duduia ii dadea cu „adunati toate numerele de pe ecran!” Am facut si asta (cu „62” si cu „1”)!!! Rezultat = 257. FALS!
    5. adunat toate numerele, de data asta considerand „621”. Rezultat = 815. FALS!
    6. am considerat semnul „X”, „+”. Adica in loc sa inmultesc, am adunat. Rezultat = 59 (cu „62” + „1”) si = 661 (considerand numarul „621”). FALS! FALS!!!

    Ma mai gandesc! Nu stiu cum naiba sa ajung la rezultatul pe care l-a aratat duduia la sfarsit, fluturand hartia cu asa-zisa SOLUTIE!

  9. lipseste un semn de la sfarsitul primului rand asa ca nu se poate da o solutie clara.

  10. aoleu, doara nu`i 257 ? asta iese dc literalmente aduni toate numerele de pe ecran ignorand semnele dintre ele si regulile matematicii.

  11. hmmm 86? daca socotesti ca de fapt nu`i 62 e 6 si 2….desi deja pic in alta panta. urasc concursurile astea! 🙂

  12. @ Maddy
    Nope. Nu-i nici asta solutia! 🙂
    O sa o public maine! Sa vad daca poate cineva sa-mi zica de ce e asa si cum a ajuns duduia de la tv la o asemenea solutie! 🙂

  13. 146
    236

    vedem maine … gasim noi o explicatie (nu cred ca numerele mele sunt bune)

  14. @ done8989
    Cum ai ajuns la 146? De curiozitate! Stii de ce? Pentru ca te-ai apropiat periculos de mult de solutie!!! Spune-mi cum ai facut (nu conteaza ca ai incalcat orice ordine a operatiilor sau alte traznai 🙂 ) !!!

  15. am adunat toate cifrele, în afară de bările verticale de la sfârşit. Ştiu … zice numere, dar ăstea sunt proaste, nu fac diferenţa.

  16. ba nu … am greşit ceva … am facut pe calculator şi cred că am apăsat de două ori pe egal, deci a fost o întamplare

  17. 108

  18. daca asta e raspunsul, iti dau solutia

  19. sau 109

  20. @ Cristian
    Nu, nu si iar nu! Nu e solutia! 🙂
    Mai incearca, mai ai pana diseara si in plus e si gratis aici! 🙂

  21. 158 / 144 .. .acum spr ca nu am mai gresit

  22. @ done8989
    Ai ghicit! Acum spune-mi cum ai ajuns la rezultatul 144!!? 🙂
    Sunt curios!!!

  23. nu ştiu dacă e bine cum am gândit că e aiurea. Am adunat toate numerele aşa cum se văd, dar am luat în seamă şi minusurile dacă erau pe acelaşi rând. Ca şi data trecută când am calculat am avut dubii la sfârşit … ajunsesem la 151 şi nu ştiam ce să fac cu bările ălea verticale … am scăzut 7 decât.

    Acum observai: Dacă iei în considerare minusurile, chiar dacă pe un rând e – şi pe celălalt 5 .. adică aduni (-5) şi apoi la sfârşit aduni 7 nu îl scazi, dă acelaşi lucru.

  24. să fiu mai explicit:

    5+8+12+62+1+(-8)+(-5)+2+2+(-2)+2+1+(-21)+22+(-5)+61-5+5+7

    cred ca am scris bine

  25. P.S. : Nu vreau banner 😉

  26. Frate, esti genial!
    Si ti-ai pus bine ca poza, un ochi! Ai ochiul ager ce sa mai!
    Pacat ca nu vrei banner. Il meritai! Felicitari!
    Da-mi voie macar sa te adaug la mine in lista de prieteni! E bine sa ai un ochi ascutit pe langa tine! 🙂

  27. cum vrei

  28. pai asa am facut si eu si mi-a dat 108, apoi 109

  29. aaa, deci eu am gresit la bare

  30. Azi m-am uitat si eu la o astfel de emisiune. Dupa ce am reusit sa calculaez si am ajuns la 81 am aflat ca nu e… turbam pt ca nu pricepeam cum de nu e ala raspunsul. Dupa care am vazut ca tipa insista pe adunatul numerelor. Numar din cate stiu eu de la matematica este ceva mai mare de o cifra… care contine mai mult de 2 cifre in compozitie. deci am adunat toate numerele din cl putin doua cifre… mi-a dat 70. apoi am avut un dubiu ca s-ar putea unu sa fie considerat -28 si nu cu + asadar mi-a mai dat o varianta 32…
    se termina concursul si aflu rezultatul… 529. am crezut ca innebunesc. cum naiba e posibil asa ceva?
    Iata si ecuatia de azi:
    2+4×1+(18-19+22)-7+3×5+(11×5)-9 = ?

  31. Ai grija ca unele cifre cum ar fi 1 sunt de fapt niste bare adica asa: „|” si nu sunt luate in considerare! 😉
    E cu smecherie. Crezi ca daca n-ar recurge la tertipuri din astea n-ar stii toata lumea rezlvarea?! 🙂

  32. Acum m-am uitat la Antena 1 la un concurs si am ramas marmurit de rezultat. Poate ma ajuta cineva. Am mai vazut variante, dar asta e mai simpla.

    Intr-un autobus turistic calatoresc 3 fete.
    – fiecare fata are in fiecare mana cate un cos
    – in fiecare cos este o pisica ce are 3 pui

    Cate picioare sunt pe autobus?

    calculul meu a fost:
    3(fete)x2(maini)x4(pisici in cos)x4(picioare fiecare pisica)+6(picioare fete)+2(picioare sofer)=

    deci:
    3x2x4x4+6+2=104, fie si 102 fara picioarele soferului

    raspunsul final, normal ca nu l-a nimerit nimeni. Au trebuit sa aleaga la final intre 87,88 si 89. Si cum era normal sa fie numar par raspunsul ca nu exista nici un schilod(lucru specificat)…

    raspuns final 88!!!

    Cine poate sa imi explice cum au iesit ei la rezultatul asta.

    Tocmai mi-am dat seama ca au luat in calcul ca una dintre fete nu are o mana. Deci 104-16(cate picioare sunt intr-un cos)=88. Acolo au spus insa in fiecare cos, in fiecare mana. Au furat pur si simplu banii de la oameni.

  33. 🙂 Pai normal ca au furat! Asta e si scopul concursurilor de gen! Imi pare rau penru cei care suna, dar ar trebui sa invete din greselile altora. Noua ne place sa credem ca am putea face bani fara sa muncim si de asta romanul e asa de usor de pacalit cu astfel de scamatorii. A se vedea si „uita-te sub capac”, „razuieste aici” sau „loto”! 😀

  34. Deci… permite-mi te rog sa te contrazic! Nu trebuie sa muncesti cu bratele sau cu picioarele sau cu… p.zda, poti munci si cu capu`! Ala de pe umeri. 😉 Dupa posibilitati. Trebuie sa fii perspicac, si sa ai ochi sau spirit de ocservatie ca sa dezlusesti panaramele lor de concursuri. Dai o cafea???

Lasă un răspuns

