Cum fac sa-mi cresc numarul de vizitatori (pe blog)?!

Ei bine numarul vizitatorilor pe blog  nu m-a interesat niciodata si nici nu prea ma intereseaza (deocamdata). Am inceput si continui sa scriu pentru mine si pentru prietenii mei, cu mici scapari (mai zic de o camera radar pe E85, mai tin la curent consatenii – plecati la munca in strainatate – cu stadiul lucrarilor la parc, etc).

Sunt acolo, in spatiul virtual al internetului, o multime de oameni si site-uri mai mult sau mai putin in tema, care dau tot felul de retete de succes, te invata cum sa faci bani din blog, etc. Unele lucruri sunt de bun simt si nu trebuie sa fii un geniu sa-ti dai seama de ele. De exemplu sa pui taguri (cuvinte cheie) cat mai potrivite, sa folosesti constructii de genul „cum fac sa am trafic?”, sa scrii zilnic, etc. Sfaturi din astea gasiti peste tot. Despre altceva vroiam sa va atrag atentia.

Pe Trafic.ro gasiti cateva tool-uri (ustensile in traducere libera, programele de care sa va folositi) foarte interesante: „statistici cuvinte cheie” si (cel mai violent) „trafic fight„. Primul iti arata cam de cate ori a fost cautat un cuvant cheie, pe site-urile romanesti, pe o anumita perioada. Al doilea pune la duel doua cuvinte cheie si are ca rezultat numarul de cautari pentru fiecare dinte cele doua cuvinte. Cuvantul cu cele mai putine accesari pierde. 🙂

De exemplu (pentru „trafic fight”) incercati „mondenii” vs. „carcotasii” si vedeti ce iese! 🙂

A… era sa uit de ce am scris postul asta. 🙂 La „statistici cuvinte cheie” puteti afla daca un tag pus de voi e viabil sau nu (adica daca este un cuvant cautat); astfel, pe viitor, puteti sa va alegeti mai bine cuvintele cheie asa incat sa apareti mai usor pe motoarele de cautare (ex google) si blogul vostru sa fie gasit mai repede!

Sper ca v-am fost de ajutor! Oricum satisfactia cea mai mare o ai cand scrii fara sa urmaresti la fiecare 30 de minute cati utilizatori au mai vizitat blogul tau in ziua respectiva! Bineinteles ca e o incantare cand, la sfarsitul zilei, iti gasesti post-urile comentate iar numarul vizitatorilor a depasit cu mult „your personal best” (recordul tau personal).

In mare parte acest post a luat fiinta datorita insistentei lui Lavy, care nu m-a slabit deloc cu tool-urile astea…

20 răspunsuri

  1. mersi de info, ai uitat sa specifici ca daca faci prea des poti sa intri in categoria spam…

  2. am o incantare mult mai mare sa vad comentarii si discutii pe blog decat sa vad ca n`am avut azi 500 ci 800 de vizite.
    plus ca treaba cu cuvintele cautate, pai daca eu n`am nici o idee sa scriu de mondeni sau de carcotasi? bag asa un articol sec fara legatura numai ca sa am cuvintele?

  3. Maddy sa stii ca se practica tehnica (cu taguri fara legatura cu articolul!).
    Apropos de discutii si comentarii pe blog, te invidiez pentru prietenii de pe blog, care te comenteaza in fiecare zi. Prima data cand deschid blogul, din lista de prieteni, la tine intru prima data. Imi place blogul tau nespus pentru ca este plin de viata si lumea interactioneaza acolo! Eu un vis pe care-l am si eu. Din pacate vizitatorii mei sunt muuuult prea lenesi pentru a-mi lasa un comentariu (sau n-au nimic de spus, sau pur si simplu nu cunosc tainele prin care se lasa un comentariu 🙂 )

  4. Curios… ca romanii sunt cei mai buni comentatori. Ei se pricep la orice (de la politica la fotbal), isi „dau cu parerea” non-stop, etzetera, etzetera! La cat scriu eu pe blog, prea am vizitatori, zic eu! Mai inregistrez cate un boom, cand mai scriu pe mess la status. In rest, n-am chef sa imi maresc numarul de vizitatori! Deviza mea… „Putini dar buni!”. Am inceput sa iti citesc blogul, mai ceva ca sport.ro! Bafta in noul an, si la cati mai multi vizitatori!

    P.S. imi placea mai mult cand povesteai de ITP, cu acele replici acide din partea celor in cauza… acum ai devenit un fel de protv… ai experienta multa, esti profesionist, intra lumea la tine (asa cum inchid, cred ca 50% din telespectatori, televizorul pe protv. Sau mai bine zis, cand deschid tv-ul, mai mult de 50% din telespectatori vad protv-ul. Din simpla obisnuinta)

    P.P.S. (vb lu brenac) – vrem subiecte mai interesante… daca ai, si nu vrei sa le abordezi, da-le la mine… iau eu taurul de coaie, pardon coarne!

  5. @ D25
    Daca faci prea des ce? intri la spam. Ca nu prea am inteles…

  6. Deci vizitatorii tai sunt lenesi, ha?Mmm… bine! :((
    Mie imi placeau povestile tale de prin calatorii prin tara, din astea, mai povesteai de vreun prieten, o peripetie. Imi vine in minte o poveste la care n-am mai aflat finalul! Cel putin, nu l-am mai gasit sau nu mi-a sarit in ochi!
    😛

  7. Iertare! Nu toti sunt lenesi! Mai sunt si exceptii! 🙂
    Si mie imi placeau calatoriile, dar de vreme ce nu mai calatoresc pe nicaieri, nu prea mai am ce sa povestesc.
    La ce poveste n-ai aflat finalul ca poate am uitat sa-l comunic si trebuie sa redeschid (si/sau sa inchid) subiectul?!

  8. bine ca m-ai pomenit ca altfel……

  9. Era aia cu senzatii tari – am gasit acum!
    Mai povesteste si tu ceva de nunta, family and friends, ca eu sunt cam departe si am ramas in urma cu vestile!

  10. @ Diana
    senzatii tari: https://lefterandrei.wordpress.com/2008/11/10/vrancea-iti-poate-oferi-si-senzatii-tari/
    continuarea (o aflii la sfarsitul postului de mai sus, daca-l citesti pana la capat, sau daca nu vezi unde, uite pun si linkul): https://lefterandrei.wordpress.com/2008/11/12/vrancea-iti-poate-oferi-si-senzatii-tari…-continuare/

    Sau mai poti cauta pe site/blog (sau cum scrie acolo „sait” 🙂 ) si scrii: „senzatii tari” si iti apar ambele articole! 😉

  11. Cum trimit mailuri http (poza) cu linkul la site ?

  12. @ leelle
    Nu inteleg la ce te referi… mailuri http? poza? Fii mai explicita, te rog.

  13. salutare am un nou site de muzica veniti si voi

  14. O metoda sigura ca sa-ti cresti numarul de vizitatori pe blog gasiti aici:
    http://dan-blog.ro/cum-imi-promovez-blogul.html

  15. Mersi pentru informati mai ales ca am un blog nou si caut sa l promovez dar nu prea sunt bani asa ca ma chinui sa stie lumea de el.

  16. Bune intentiile voastre de a povesti si altora despre experienta in seo si cresterea site-ului,vom incerca si noi asa usor sa punem in practica ,,sfaturile”.

  17. Am sa incerc metodele tale…

  18. Interesant, dar faza cu traficul automat nu prea mai da roade… mai mult ajuta vizitele de la partenerii de link exchange. Am observat ca daca pun trafic automat (100 vizite) am maxim 20 vizite de google, dar daca primesc 20 vizite de la parteneri ajung la 50 vizite de pe google… deci link exchange-ul ii la putere:) o zi minunata

  19. Bune sfaturile tale, cu multa munca putem face ceva altfel nu

Lasă un răspuns

