A(u) inceput de azi sa cada…

multi fulgi de zapada!

Mi-a iesit si cu rima! In sfarsit ninge si in Vrancea. Adica in sfarsit a inceput sa ninga serios! Fulgi mari si albi acopera noroiul inghetat de la sate.

Am ajuns si acasa dupa Craciunul pantagruelic de la Roman. A fost un Craciun reusit din toate punctele de vedera, dar mai ales din punctul de vedere al cadourilor.

Astept cu nerabdare Revelionul. Stiu, e o prostie sa astepti sa mai treaca un an din viata ta, dar eu il astept pentru ca o sa mai am putin timp liber, si nu o sa merg la serviciu!🙂

Imediat dupa revelion o sa relansez blogul asta inghetat de iarna asta geroasa.

PS. Va recomand o carte (mi-e si rusine ca abia acum m-am apucat de cultura asta scrisa si mult mai interesanta decat multe alte ispite. Oricum, cred ca daca incepeam mai devreme nu intelegeam mare lucru din cartile astea „psihologice”) „Procesul” de Kafka. E o carte numai buna de citit intr-o mansarda incalzita, iarna, si afara sa ninga abundent.

2 Răspunsuri

  1. imi place, ai trecut de la templieri, la kgb, fbi, cia… in pas cu evolutia… eu mai citeam acu cativa ani buni… ca de atunci ne mai citind (dupa cum vezi ca ma si esprim) – apropos – „ne mai” asta se scrie legat? au dezlegat??? in fine… citeam „sven hasel” – sper ca asa se scrie. Tot am un lapsus in legatura cu un termen care „caracterizeaza” cartile lu asta kafka… asa mah… spionaj… sperjur (asta nu stiu ce inseamna, dar e gargantuelic)! Hai sarbatori fericite…

  2. @Cristian: huh?!🙂 poate vrei sa zici ‘existentialism’. in legatura cu unele carti ale lui cred ca merge si ‘literatura absurdului’. dar nu cred ca asta conteaza🙂 well, interpretare placuta🙂 !

Lasă un răspuns

