La Bricostore Focsani se lucreaza ceas!

La 17 termin programul la serviciu. La 17:30 m-am ridicat de la masa. La 18 eram la Focsani. Am mers in oras pe la magazine sa facem ultimele cumparaturi (maine la prima ora am plecat din localitate, deci ultima zi de shopping). Ne-am plimbat tot orasul pana ne-au dat afara din magazine (pe la 19 s-au inchis aproape toate). La 20 eram in Carrefour (situat pe centura municipiului – E85). Dupa asta mai aveam o singura oprire: Bricostore Focsani (langa Carrefour). La 20:30 eram in Bricostore. Ne-am chinuit cu niste rafturi grele, ma rog, am gresit am luat altele, du-le pe astea inapoi, dute-vino. Pe la 20:55 suntem anuntati ca magazinul se inchide. Pana ne-am venit in fire si ne gaseam pe drumul spre case, suntem anuntati ca magazinul s-a inchis. Ajuns la casele de marcat, una singura mai functiona, asa ca toti cei care au fost surprinsi in magazin, la inchiderea acestuia, s-au ingramadit la singura casa. S-a format o coada. Noi am avut noroc, pentru ca la casa centrala o duduie ne-a facut semn sa mergem acolo. Am platit, dadeam sa iesim si sa plecam naibi acasa odata ca ma saturasem! Insa cum in carucior aveam o unealta motorizata si deloc ieftina, casiera m-a indrumat amabila catre „Bricostore Service” pentru a mi se face garantie la tehnologia achizitionata. M-am indreptat catre bancul de probe uitandu-ma la ceas, era exact 21:06. Ajuns acolo, ma uit ca prostu la un banc de probe pustiu! Un angajat ma vede si i se face mila de mine. Se uita pe geam si striga la colegul lui (cel care se ocupa de garantii) ajuns in parcare deja: „Bai Gigele, ai plecat?” La care Gigel se intoarce si-mi face cu mana… Am ramas prost. Dar cred ca eram de mai devreme. I-am facut si eu cu mana si am dat sa ies din magazin. Bonul il aveam in mana (era pregatit pentru garantie, asa… sa nu ma mai astepte domnul de acolo sa scot eu bonul, sa ma fastacesc, si el sa stea peste program). Am trecut de detectoare, n-a tipat nimic. O mana imi opreste carutul cu masinaria fara garantie. Agentul de paza. Imi ia bonul din mana si ii trage o stampila. In timpul manevrei imi arde o mustrare „Alta data sa veniti mai devreme! Magazinul s-a inchis.” I-am replicat politicos „Ma scuzati!” si am plecat cu niste draci!!! Cine naiba o mai calca pe acolo!!! Fire-ar ei cu magazinul lor cu tot!!! Cumpar de milioane, nu-mi dau garantie, si imi mai fac si mustrare!!! Numai in Romania…!!! Nu mai zic ca mai sunt si sarbatori, iar chestia aia pentru care imi trebuia garantie, nici macar nu era pentru mine, c cadou! calm.

UPDATE:

A doua zi pe la pranz, m-am intors la Bricostore sa-mi fac garantia la bormasina. Tanarul de la garantii mi-a facut din nou cu mana, pentru ca tocmai pleca. Insa de data asta m-a trimis la colegu’, care a fost amabil si mi-a testat bormasina si mi-a dat si garantie pe ea. Totul e bine cand se termina cu bine! Nu?! 🙂

11 răspunsuri

  1. Merry Christmas and enjoy the holiday

  2. ALA ESTE CADOUL MEUUUUUUUUU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :)))
    Mes mult de cadou dar imi pare foarte rau ca a trebuit sa te stresezi asa de mult.
    Data viitoare sa iei ceva fara garantie 😛

  3. N-a fost niciun stressss. Stai linistit! Placerea a fost de partea noastra 😉

  4. Execrabil totul la bricostore,nu stiu cum de nu le e rusine sa-l mai tina deschis????

  5. Este o mare bataie de joc la acest bricostore!!!!!!!!!!!!! M-am umplut de nervi!!! Nu mai cumpar „never” de la ei!!! Una ti se zice la departament, raion,sau cum se numesc; iar la garantii aflii altceva; ca sa nu mai zic cum te trateaza aia de la garantii, ca si cum ti-au dat produsul pe gratis, si tu ai tupeul sa-i pui intrebari.:( Eu am luat un aer conditionat azi, si m-au tratat ca pe un copil prost (probabil pt ca arat a mai pustoica). Mai vroiam sa iau niste draperii cu niste perdele, de vreo 1000 lei, dar…..NEVER!!!!!!!!! Prefer sa dau mai mult, dar sa ma trateze omeneste!!! M-am plans la un director de relatii publice, dar nu am rezolvat nik; tot cu ei tinea!! Suntem in FOCSANI, si….”e o provincie”.

  6. Asta e Loredana!
    Incep sa-l inteleg pe ciobanul mioritic din ce in ce mai mult.
    Eu sunt la Brasov, si tocmai am fost furat la Carrefour de 13 ron! 🙂
    Asa ca… (legat de bricostore) iti recomand DEDEMAN, pana la proba contrarie. 😀

  7. Deci FURTUL se poartă indiferent de zonă! e bine aşa putem generaliza condiţiile pentru toată România şi să ne dăm seama că EMIGRAREA te îndepărtează de realităţile din ROMÂNIA. Şi hai să spunem că emigrăm, DAR UNDE? că aceste firme sunt venite tocmai din vestul dorit de mulţi dintre noi pentru emigrare!!!!!! Oare în Franţa Carrefour la fel se POARTĂ???? sau a găsit P**Ă DE ROS ŞI FRAIERI ÎN ROMÂNICA NOASTRĂ????????

  8. Stati linistiti ca ceea ce se intampla la carrefour in romania, s-a invatat in strainatate. Am vazut cum unele preturi din raft aveau alt pret la casa, daca la asta va referiti. Tre sa eviti sa faci cumparaturi bogate prin supermaketuri, ca atunci te arzi. Salutari

  9. In Bucuresti e fix la fel. In plus, imi aduc aminte cand am cazut in plasa adunarii de puncte si cumparam mai mereu de la ei. La final, cand eu credeam ca am strans un nr semnificativ de puncte….ma aleg cu o brosura cu niste chestii de 2 lei din care cica sa aleg ceva de valoarea punctelor. In fine, aleg de acolo cate ceva si stau la coada sa spun ce am ales (era coada ca de, si altii luasera teapa punctelor ca si mine (:-)))). Ajung, ii arat tipei ce vreau si ea se uita cu un sictir nesfarsit la mine si-mi zice: „Aaaa…pai pe astea nu le mai avem de saptamana trecuta…”
    De atunci ii cam evit cat pot (:-))))

  10. @ marianaiosif

    Pai cam asta cred ca-i politica firmei! 🙂
    Problema e a celor de la personal, la modul cum isi aleg angajatii, cum ii monitorizeaza, cum ii motiveaza, s.a.m.d.

    Problema mai e si la noi, cei care cumparam de la ei: ne lasam umiliti over-and-over again, adica „mereu si mereu din nou” (o traducere mai din topor). 😀 Exemplul cel mai bun il gasesti aici: http://cristian83.wordpress.com/2009/07/11/lasa-tibi-draga-ca-noi-nu-furam/

  11. sa nu va duceti sa cerereti relatii pe raion de la angajati de pret si alte celea si cu acelea relati sa va duceti la un asa zis[sef fas cu carte multa] ca acel om este aut caz vazut de mine

Lasă un răspuns

