Stâlpi de lumină pe senzori?

Exista asa ceva? Se pare ca da – la noi in comuna. Nu stiu exact care e mecanismul, dar mi s-a spus ca cica au ceva senzori de caldura de miscare, iar cand trece un lucru/o fiinta care degaja caldura, se aprind luminile pe strada.

Interesant. Sunt si economici, dar…

Cand ar trebui sa se aprinda? Inainte sau dupa ce treci pe langa ei? Asta seara cand ma intorceam de la serviciu, pe strada era bezna, insa am observat ca in urma mea se aprindea lumina! De-a dreptul amuzant. Mergeam prin balti si-mi scoteam ochii cu degetele de intuneric ce era, lumina aprinzandu-se in urma mea.

Stalpi astia cu senzori ar fi perfecti noaptea daca lumina s-ar aprinde inainte ta si nu dupa ce treci. Acum, depinde si din ce unghi privesti. Adica daca vii sau daca te duci…🙂

8 Răspunsuri

  1. Mda… este vorba de stalpi de iluminat stradal cu senzori de miscare (lampa de sus are incorporata un senzor de miscare). Pot fi mai multe cauze: – te deplasai prea repede :));
    – lampile au vreun reglaj (unele stiu ca au);
    – sunt de proasta calitate😀;
    – sunt amplasate la mare inaltime si senzorul te simte cand treci prin dreptul stalpului;
    – senzorul are un unghi prea mic de sesizare a miscarii;
    – etc..

    Tu ce crezi?

  2. eu am vazut unul in urma cu vreun an la Blidari! cand am intors masina… deci aveau tehnologie meseriasa inaintea noastra…

  3. Cristiane, numa’n discoteci o tineai… Te-ai cumintit… Era si cazul…🙂

  4. E clar ca ai gresit directia! Te intorceai de la serviciu, dar in loc sa fi mers spre casa, umblai brambura!😛

  5. Adevarul o sa va cam doara pt. ca e brutal si neiertator fata de sperantele Dvs. privitor la tehnologia cazuta asupra bietului GUGESTI: Exista un releu reglat care pe rand opreste la interval fix de timp 15 min. lumina la anumiti stalpi pentru alt interval fix de timp (poate 10 min) si toate acestea numai pentru o pura economie la factura de curent. Oricum viziunile dvs. futuriste si pline de incredere m-au amuzat.

  6. Super tare!!! :)) Merci ca ne-ai „luminat”:)

  7. Sunt bucuros ca si eu pot fi de mare ajutor pentru semeni! Mai cauta subiecte la care si eu sa pot avea o parere cat mai apropiata de adevar si astfel sa ma simt si eu BINEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!

  8. […] capat Baza de receptie). Sa fie de vina tehnologia noua, pe baza de senzori, adusa la cunostinta de prietenul meu? Rugam cu respect administratia comunala sa ia masuri si sa rezolve problema, ca nu de alta dar […]

Lasă un răspuns

