De ce…

… unii indivizi zgarie cu o cheia masinile unor straini?

Care este satisfactia? Tine de cat de lunga/adanca/lata este zgarietura? Sau de cheia/obiectul folosit? Sau poate de sunetul pe care-l scoate o cheie pe o tabla cu vopsea…

Abia m-am intors de la Bucuresti, unde am fost cu masina (mare greseala). Pe langa faptul ca traficul in capitala este unul sufocant si infernal, mai sunt si alte lucruri interesante care ti se pot inatmpla: sa nu gasesti loc de parcare (nici macar, sau mai bine zis, mai ales in spatele blocurilor – acolo toata lumea are loc cu plata – ), te poti trezi cu masina zgariata, lovita, cu roti desumflate, ridicata de politie  etc.

autorizatie-de-parcareEu am patit doua din lucrurile de mai sus, bine ca au fost dintre cele usoare: adica n-am gasit loc de parcare, iar domnul pe al carui loc parcasem a fost un „Domn” si nu mi-a zgariat/desumflat rotile/spart geamurile/lipit afise, folosind aracet, pe parbrizul masinii, ci mi-a lasat elegant contractul pe care il avea pentru locul de parcare. Cu aceasta ocazie vreau sa multumesc domnului ca nu a recurs la altfel de practici pentru a ma atentiona ca stationez pe un loc platit!

Al doilea lucru pe care l-am patit, fara nicio legatura cu episodul de mai sus (adica referitor la faptul ca am parcat pe locul altcuiva), a fost chestia ca mi-am gasit masina zgariata -portiera dreapta fata- . Nu inteleg de ce acel #@$!#%#$ a facut asta, pentru ca:
1. masina nu era parcata pe un loc cu plata;
2. am numere de Bucuresti;
3. nu incurca circulatia, nici a pietonilor si nici a masinilor;

Ma poate lamuri cineva de ce se practica zgariatul la masini? (nu mai zic ca asta-vara am patit acelasi lucru si cu motocicleta, care, dupa ce ca are o singura parte data cu vopsea si anume rezervorul, l-am gasit si zgariat!)

4 răspunsuri

  1. Chiar… de ce?
    Am fost prin August cu masina in Bucuresti si… trafic infernal (am facut aproximativ 2 ore din Afumati pana la Obor), trebuia sa ajung la Politehnica in Regie. Fratilor….vazand cum sta treaba am cautat un loc de parcare greu de gasit la Obor… si am plecat cu Metroul. Super tare, in 30 min. am ajuns la destinatie. Probabil cu masina facea 10 ore 😦
    Cand m-am intors surpriza, capacul de la oglinda pe jos… am zis ceva de dulce… l-am ridicat si din fericire s-a asezat perfect la locul lui, dar totusi s-a ales cu o zgarietura. Ma uit mai bine si gasesc un bilet in geam in care scrie: Masina a fost lovita de o dacie verde cu nr de inmatriculare …………
    Concluzie: Mai bine cu Metroul, dar gasiti pentru masina un loc de parcare cat mai sigur cu putinta. 😀

  2. deci sa inteleg ca nu mai vi prea curand cu masina pe la noi la Bucuresti 😛 , dra te asteptam cu pejosul, asa ca next visit??????

  3. Next visit va fi pe 20 sau pe 21 dec., dar bineinteles ca nu pot renunta la masina. Nu intru in oras, merg doar pana la Dragonu Rosu’ 🙂 SPER

  4. :)) HA HA HA…. CE FAZA… :P! SCRIE CUMNATELE CUI TE ADRESEZI :p

Lasă un răspuns

