Cum a inceput totul…

De mult mi-am dorit sa am un loc pe internet unde sa pot sa ma exprim. Credeam ca-mi trebuie o pagina de net. Era prea complicat. Apoi am aflat de paginile de blog. Unde poti sa scrii, gratis, tot ce-ti trece prin cap. Si mi-am facut imediat cont.
Mi-am propus sa scriu doar cand o sa am ceva de spus. La inceput scriam cateva articole pe luna, apoi numarul lor s-a inmultit. Am ajuns sa scriu de cateva ori pe saptamana. Numarul subiectelor si al lucrurilor care am crezut ca merita sa le impartasesc cu voi, a crescut. Asa ca s-au inmultit si postarile mele. Si uite asa am batut recordul personal si am ajuns sa scriu zilnic.
Deocamdata viata mea a intrat intr-un con de umbra, si nu prea se mai intampla nimic demn de povestit. Nu voi scrie zilnic daca nu am nimic de spus. Nu voi scrie despre ce am mancat azi la pranz sau cine a castigat la „Inelul cu diamant” (nu secsi braileanca!!!).
Cum se mai misca ceva pe la sate imediat o sa apara si aici pe blog. Pana atunci… sa aveti o zi placuta in continuare!🙂

3 Răspunsuri

  1. frate nu incepe cu conu de umbra… ca-s pe muchieee… te salut! Si eu care incepusem sa-ti citesc zilnic blogu… acuma la sfarsit, te-ai decis tu sa nu m-ai scrii… tipic!

  2. Nu, nu m-am decis sa nu mai scriu, ci o sa scriu cand o sa am ceva de spus. Momentan duc lipsa acuta de subiecte si deasemenea si mai ales, de timp liber. Poate saptamana viitoare o sa merg la Bucuresti si o sa ma intorc cu traista plina de subiecte de la capitala! Asa ca vorba lu’ Tuca „tine-ti aproape”!🙂

  3. […] myfashionshow wrote an interesting post today on […]

Lasă un răspuns

