Frig.

De cateva zile lucrez dupa-amiaza. Acasa, cand ma trezesc, frig. Stau la tara, dar la bloc. Blocul nu mai are incalzire de vreo 20 de ani. Asa e la tara. Am avut o soba de teracota, ca majoritatea consatenilor de la bloc. Am desfiintat-o acum 10 ani. 🙂 Mi-am pus centrala (adica, tata). Nu, nu pe gaz, ca nu avem asa ceva in comuna, suntem de la tara, remember?! 🙂 ci pe lemne! A, o sa ma intrebati: „Si aragaz n-aveti? Sau incalziti mancarea pe plita?!” :)) Avem si aragaz, dar functioneaza cu butelie! E mai sigura, decat gazele, cel putin asa am auzit de la niste consateni 😉

Dar hai ca am deviat. Vroiam sa va expun situatia economico-climaterica de la mine de acasa. Si cum ziceam, mi-am pus centrala pe lemne. Nu e centrala din aia de ultima generatie, cu tot felul de mecanisme si ceasuri, etc. E un cilindru mai lat impartit in 2 pe verticala,  in partea de jos arzi lemnele ca sa incalzeasca incaperea de sus plina cu apa! Apa am in tote caloriferele. Calorifere n-am decat in camere! Pe hol si la baie N-AM! N-am pentru ca nu am avut cum sa tregem tevi prin toti peretii si mai era si inestetic.

Am telefon fix, ca orice om normal (cel putin asa era inainte, acum nu mai e obligatoriu). Telefonul e pe hol. Pe hol e frig. Deci comunicare mai putina pe telefonul fix.

Am un prieten, singurul care ma mai suna din cand in cand. Are si internet, dar ii pica mereu, are si telefon mobil, dar e scump, asa ca ma suna pe fix. Iar pe hol e frig. Asa ca prefer sa-l sun eu pe mobil numai sa nu stau in frig!

Solutiile problemei:
* prietenul:
– sa-si rezolve problemele cu internetul;
– sa treaca in aceeasi retea de telefonie mobila cu mine;
– sa nu ma mai sune;
* eu:
– sa-mi iau un telefon fix-mobil, adica fara fir, adica sa fie cam ca asta!
* noi:
– se ne cumparam walki-talki.

Postul se inscrie la etapa a 20-a a concursului lansat de PCNews in urma cu ceva timp.

4 răspunsuri

  1. care o fi pretenu` ala al tau mah? Chiper sa suni pe mobil!

  2. Hai mai, cum asa? Un singur prieten care te suna? Pai da-mi si mie un numar ceva ca sa te sun sa mai vorbim…! Saracul!
    Cat despre solutii – ar mai fi una. Se numeste RD… – nu dau tot numele, pentru a nu face publicitate. Ei iti dau dupa cateva luni de abonament, s-ar putea sa fie numai 2, si un mobil, foate convenabil de sunat si pe RD… si in vechea retea de fix, convenabil, in sensul ca e cam gratis 🙂
    Multa bafta!

  3. ei… na! suna a csmt! nu trece asta la alta companie de telefonie nici picat cu ceara… ceva de printipii. ca cica unde nu e printipii nu e moral, si o sotietate fara printipii, care-va-sa-zica ca nu le are… aia e si cu telefonia si andy… cred ca am sa scriu pe blog despre asta… hai sa aveti o zi placuta…

  4. Hmmmm…. eu nu zic sa treaca, ci sa adauge! 🙂
    Ii recomand eu apoi niste suporturi faine pentru 2 telefoane fixe…

Lasă un răspuns

