Sunt si manager!

diploma-man Ieri seara mi-a sosit diploma de manager. Dupa doua luni de asteptare a sosit in sfarsit. Ce fac cu ea?! Pai mi-o bag… intr-o rama si mi-o pun in dormitor! Si cam atat! 🙂

Important e ca am mai invata cateva lucruri noi. Unele erau de bun simt si le stie oricine care nu traieste pe Marte, altele au fost cu totul si cu totul noutati absolute. Am participat la seminarii, am dat cateva teste, am facut si ceva „compuneri” iar in fianal am primit hartia.

Cursul a durat vreo 3 luni si a costat 78.50 RON. Diploma e pe masura… are doar 16×18 cm! 🙂

7 răspunsuri

  1. Felicitari!
    Nu pot sa vad diploma, dar sunt sigura ca e fainutza 😉

  2. Acum o vad si da, e faina!

  3. felicitari dom`le. Ai avut dreptate… imi pare rau ca nu stiu cum se scrie in enlgeza ce sa faci cu ea… ca s-asa nu-ti foloseste… decat ce ai invatat… hai pa… numai 78 ron??? pai vreau si eu la vreo duzina asa, vb lu moromete!

  4. Nu inteleg partea cu diploma e pe masura….daca era format A3 era vreo diferenta pentru tine? Diploma certifica ca ai absolvit un curs si ai invatat ceva pentru tine, nu diploma in sine este importanta ci cunostintele noi pe care ai la finalizarea cursului, nu-i asa?

    Si eu am fost inscrisa la AcademiadeAfaceri.ro si am absolvit 3 cursuri in 2005 si pe mine personal realmente m-au ajutat sa imi gasesc jobul la care speram inca din facultate.

  5. „Diploma e pe masura” in sensul ca e la fel de mica precum pretul cursului 😉
    Am spus ca mi-o pun intr-o rama in sensul ca nu ma prea ajuta la nimic, insa sunt multumit ca am invatat lucruri noi.
    Ma bucur ca tie ti-a folosit. Si eu vroiam sa ma mai inscriu la un curs, insa nu pentru diploma, ci pentru a mai invata ceva nou, ceva ce nu s-a predat in facultatea pe care am facut-o eu.

  6. Nu cred ca este importanta dimensiunea diplomei iar comparatia cu pretul platit pentru curs nu cred ca are vreo legatura. Dimensiunea mi se pare foarte utila si adaptata marimii plicului si cutiilor postale din Romania pentru a nu fi indoite de postasi, deci cred ca este aleasa inteligent dimensiunea. Nu cred ca incalzeste pe nimeni daca era format A4…asa are aproape acelasi format ca si cele de la min. muncii si mi se pare si mai draguta asa.

    Cursurile chiar sunt bune si nu sunt pline de teorie si abureli ca in manualele si cursurile din facultate, totul e concret si la obiect.

    In momentul in care te inscrii la un curs de Management si apoi te intrebi ce sa faci cu diploma sau cu cunostintele pe care le ai eu cred ca exista o problema…. de ce te-ai mai inscris la curs? Aveai o nevoie clara de acoperit prin acest curs si inteleg ca ti-ai acoperit-o prin absolvirea sa dar care e de fapt acea nevoie?

    Si eu am facut acest curs si eu chiar am invatat cum sa procedez ca sa conduc o echipa ca un manager de succes si cum sa nu procedez ca managerii naspa, cum sunt de cele mai multe ori in Romania. Acum nu spun ca am ajuns manager, dar conduc un mic departament si sincer si acum mai rasfoiesc suportul de curs 🙂 poate cand voi avea si mai multa experienta am sa ajuns si manager.

    • Eu am facut cursul din curiozitate. Multe din lucrurile pe care le-am citit din cursul respectiv sunt lucruri de bun simt si oarecum logice. Nu spun ca le stiam pe toate, am invatat si multe alte lucruri de care habar n-aveam. A fost un curs util, pacat ca n-am avut unde sa-l pun in practica, chiar daca lucrez la firma tatalui meu. 😉

Lasă un răspuns

