… in New York

In viata asta am un vis. Unii il traiesc deja prin forta intamplarii. Altii sunt prin apropiere. Visul meu e sa vad New York-ul. O zi! Atat vreau! Sa ma plimb prin Manhattan, prin Central Park, sa ascult muzica in casti… un vis frumos.

Ca un facut zilele trecute vorbeam cu un prieten (de care nu am mai auzit nimic de un an) care-mi spune ca e la New York de o saptamana. Cu doua zile in urma am vorbit cu fostul meu coleg de banca – era la Washinton D.C./Washington D.C. (sa-mi zica si mie cineva cum e corect?!?!)

Ce sa faci tu in New York?” ma intreba fosta mea prietena (si actuala mea sotie) mai demult. „Sa ma plimb!” i-am replicat eu.

O zi, atat!

Sa ma plimb pe strazi, sa ma pierd in multime (blend in). Metropola e mare. As putea sa ma pierd oricand. Un GPS personal nu mi-ar strica. Ar fi prietenul meu cel mai bun. Daca mai pot asculta si muzica la el ar fi cu atat mai bine. Si se poate! Am gasit un astfel de dispozitiv la care poti asculta si muzica in timp ce iti arata directiile. E si mic, design placut si il poti personaliza avand o gama deiversificata de skinuri/fete/fatete.

Mai ramane sa-mi iau un bilet dus-intors la avion cu destinatia New York!

Ce muzica as asculta? Probabil Englishman in New York si Roxanne (tot sunt eu fan Sting), ceva Pet Shop Boys… si cine stie cate altele! Sa fie frig. Sa iasa aburi din canale, din conversatiile oamenilor de pe strazi…

Vise…

Cine stie poate intr-o zi… Totul e posibil!

Postul se inscrie la etapa a 19-a a concursului lansat de PCNews in urma cu ceva timp.

4 Răspunsuri

  1. imi pare bine ca ai inceput si tu sa dai putin suflet blestematului astuia de concurs la care scrii de 2 luni incoace… exact cum imi place mie, sa incepi sa spui ceva foarte interesant, dupa care sa vinzi gogosi… esti un geniul… ori sunt… ASA VEDEAM EU CONCURSUL ASTA INCA DE LA INCEPUT… adica putina culoare posturilor… putina fantezie. AND THAT MY SON… IS BLOGING… felicitarile mele…

  2. Si eu vreau la New York! Fostul meu prieten (actualul meu sot :P) a fost deja si are greaua sarcina de a ma duce si pe mine. Cum creditul la apartament nu vrea deloc sa scada, sa zicem ca avem ceva pareri divergente in familie cu privire la prioritati. Zi-mi si tu ceva asa „manly” ca sa am un argument solid!

    PS – Washington cu „g”. Zic eu.

  3. bah cred ca bloging se scrie blogging, ca se dubleaza consoana cand inaintea ei egazicasta o vocala, pentru a adauga terminatia ing! nu???

  4. aaa, ca uitai… comentul de mai sus a fost adresat pentru cristian ala primu… care draq o mai fi si ala… ca avea tasu o rabla de masina… si el implicit a scapat de alta…

Lasă un răspuns

