Notebook Asus 1000H Negru

Azi, cineva intreba pe net ce ne-am face fara internet?! Intrebare incuietoare! Nu mi-am pus intrebarea asta. Se pare ca unii dintre noi sunt mult prea dependenti de marea retea. M-a pus pe ganduri intrebarea si m-am intebat: eu cat de prins sunt de www?

Surprinzator, nu sunt atat de prins! Intotdeauna am avut impresia ca internetul imi manaca prea mult din viata. Dar daca n-ar fi el cum ar fi viata mea? As avea mai mult timp pentru sport. As rezolva problema cu burta. As mai citi si eu o carte, sunt chiar placute si interesante si chiar iti pot schimba perceptia despre lume in general. As petrece mai mult timp cu sotia mea…

Undeva in adancul sufletului meu exista un chit de supravietuire in cazul unei catastrofe informationale. Cred ca toti il avem. Asa cum am trait atatea mii de ani fara net putem sa o facem oricand in cazul unei catastrofe IT.

Saltul tehnologie a reprezentat un mare pas pentru omenire. Astazi lucrurile se misca mult mai repede datorita lui. Traim in secolul vitezei. In cazul unei catastrofe vom merge inainte din inertie…

1 singur lucru e sigur:
0ricat de greu ar fi, omenirea va reusi sa gaseasca o cale de rezolvare;
0ricine ar sta in calea evolutia naturale, si-ar pierde timpul inutil;
0riunde vom merge ne vom pune amprenta ca si specie.
Humanoidul isi va face simtita prezenta, in bine sau in rau, e o chestiune de optica.

Black!

Postul se inscrie la etapa a 17-a a concursului lansat de PCNews in urma cu ceva timp.

Lasă un răspuns

