Intalnire anonima. Telefon neconfidential. Smecherii puerile…

La serviciu. Suna telefonul (mobil).
– Buna ziua numele meu este Marinela #$%@ de la BCR si va sun pentru a stabili o intalnire in legatura cu o asigurare de viata. Nu dureaza mult… 30 de minute.
– Buna ziua. A… stiti nu prea am timp… sunt cam ocupat.
– Dar nu este neaparat sa ne intalnim astazi…
– Am asigurare de viata!
– La cine?
Am ezitat 2 secunde, dar am mi-am zis “ce conteaza unde am asigurare si ce importanta are daca-i zic!?”
– La Generali… cred.
– Aha… Dar nu e neaparat sa ne intalnim pentru asigurare. Va pot prezenta si alte servicii de la BCR!
– Da cum de ati dat de mine?
– Pai nu pot sa va spun. E confidential!
– Eu credeam ca si numerele de telefon sunt confidentiale!
– Se pare ca nu sunt!
– Nu ma intereseaza propunerea! La revedere!
– La revedere.

Explicatii probabile, paranoice si infantile:
1. Tipa e de la banca (BCR). Am avut candva un card la banca asta si probabil le-am dat si numarul de telefon. Dar atunci de ce atata mister in dezvaluirea sursei?!
2. Tipa e de la o banca (posibil BCR) si are numarul de la vreo colega de-a ei, care probabil ma cunoaste. Se explica misterul de a nu-mi spune de unde are numarul meu de telefon;
3. Tipa nu lucreaza la banca, are o prietena care are numarul meu de telefon, prietena ii da numarul meu tipei pentru:
a. a-mi juca o farsa;
b. a iesi cu mine in oras (chiar si pentru 30 minute si fara sa fie nevoie sa vorbim despre asigurari);🙂
c. a-mi inscena o intalnire amoroasa in vederea obtinerii unor foloase matreriale;🙂
4. Ar mai fi si varianta “constipativa”: mai multe fete lucreaza la aceeasi banca sau la banci diferite, fac schimb de agende telefonice, crescandu-si astfel numarul de posibili clienti. Astfel am ajuns in agenda tuturor fetelor de la banci!🙂

9 Răspunsuri

  1. bun… ca un fost angajat in domeniul asigurarilor de viata… iti pot spune ca e foarte posibil ca sa-ti fi spus adevarul de la inceput… formula pe care a folosit-o si duduia o utilizam si eu… in cazul in care intreba respectivul de unde am numarul, trebuia totusi sa ii spun de unde… de aici misterul apelantei… daca te-a intrebat unde ai asigurare… sigur era din asigurari, acelasi lucru il faceam si eu daca cineva spunea ca are asigurare, ba mai mult il felicitam ca este un om cu scaun la cap… vraja marii… a dato la intors cu asigurarile… probabil ca nu se ocupa numai cu asta😉 intelegi ce vrei.
    2 la mana… se pare ca te cam incoltesc fetele de cand ai devenit celebru cu blogul, si mai ales ca te-ai si insurat… roiesc felinele mai ceva ca pasaricile in filmele lu` hitchcock… vezi de cand nu mai sunt june solo… s-au reprofilat fetele.
    3 la mana… vad ca ai ceva fantezii… si io care credeam ca sunt numai eu bolnav…
    hai dai bataie… vrem subiecte tari… de prin comuna… campanie electorala ceva???

  2. 1, 2 si 3 la mana: Nu mai fac politica pe blog! Poate dauna grav sanatatii mele mintale!

  3. Oamenii astia din tot felul de domenii de servicii au o baza de date de clienti preluata din diverse locuri, in plus, cand vorbesc cu cineva si mai ales daca au succes, ii roaga sa le recomande inca 3 persoane carora le-ar putea prezenta serviciul respectiv – mie asta mi s-a intamplat, desi nu se incheiase cu succes prezentarea. Si sa vezi ce texte au sa le mai dai niste nume…
    PS – Nu de la mine nu au numarul tau! Eu oricum le-am dat niste persoane aproape straine, cred ca 2, sa nu ma complic, iar in plus, nici nu am nr tau de mobil!🙂

  4. Eu zic ca ar fi mai bine sa-mi public numarul de telefon, dupa care sa-mi arunc telefonul!
    Nici eu nu-l mai am pe al tau, si nu numai. Mi s-a stricat telefonul si am pierdut toata agenda!😦

  5. In acest caz, numarul meu este 0722 5XX XXX😛

  6. Ca o fosta call centerista (de o zi)…sau cum se zice…iti spun: exista baze de date cu oameni. Firme de genul asta platesc bani sa cumpere aceste baze de date. Sau daca nu, au nr pt ca tu l-ai dat cand ti-ai facut cont la BCR.
    Nu mai visa atata ca te cauta gagicile!!!!!!

  7. Ca un fost consilier de credite, broker s.a.m.d. iti pot spune ca bazele acestea de date se pot procura de catre firme, banci… in mare parte de la alte firme, printre ele se gasesc si supermarketurile sau toate acele firme care lanseaza cate un nou concurs, tombola, in care participantii sunt nevoiti sa isi completeze datele personale. La cate tombole de genul acesta ai participat?

  8. Nu prea imi lasa datele pe unde apuc, mai ales numarul de telefon sau CNP-ul sau chestii prea personale… In mod sigur tot de la o banca ceva…

  9. frate chestia cu cnp-u e groasa… daca mai stie romanu si seria si nr tau de buletin… e prea tare… de aia nu e bine sa lasi prea multe date. Iar cu telefonu` nu-i normal… pentru ca ai putea sa ii dai in judecata. Vb serios! Daca te uiti bine, acuma depinde si de concurs, in subsolul paginii de completat, scrie, ori trebuie sa bifezi tu, daca datele pe care le-ai dat vrei sa fie confidentiale ori la indemna oricui. Si daca ii dai in judecata sunt obligati sa iti aduca bonul respectiv… ca dovada, zic eu. Ca fost absolvent de Drept administrativ ce sunt, luat pe cararile kinetoterapiei. Asa ca… sa dam Romania in judecata daca draq nu putem…

Lasă un răspuns

