PDA

La farmacie. Plictiseala maxima. E ziua aia in care toata lumea se simte bine. Imi gasesc de lucru sa nu zica sefu’ ca imi da bani degeaba… La un moment dat, afara, se aude o portiera trantindu-se. In sfarsit vine cineva, zicandu-mi in gand “o fi avand treaba la politie sau is baietii de la Romtelecom…”. Se aude usa de afara – intra in farmacie! Hmmm… imi zic “iar vine unu’ sa-i schimb banii si n-am nici macar 100 ron toti banii din casa.
In fata, la tejghea, mi se infatisa un tinerel la costum: “sigur n-are de schimbat bani!” gandul asta ma linistea. Si totusi ce vroia? “La naiba cred ca vrea bani! Ptuuu… de unde naiba sa-i dau eu bani!? Cand prin casa de marcat bate vantul… pfuu…

– Buna dimineata! el catre mine.
– ‘Neata! zic.
– Sunt de la ***** aveti ceva de comandat?!
Atunci m-am linistit de tot. Nu era nici client si nici bani nu vroia.

Si-a scos tacticos PDA-ul din buzunar si a inceput sa noteze comanda. Eram fascinat. Unde a ajuns tehnologia asta… Nu mai vine omul cu carnetelul si iti cere un pix sa-ti ia comanda, vine cu PDA-ul.

Am vrut sa aflu mai multe despre aceasta tehnologie asa ca m-am documentat (de pe net, bineinteles):
PDA = Personal Digital Assistant (in traducere libera si apoximativa “asistentul tau digital”). E si telefon si minicalculator. Poti sa intri si pe net sau poti asculta muzica la el. Si nu e nici chiar atat de scump (bine, daca nu te gandesti ca de banii astia iti poti lua un laptop sau un PC🙂 )

Postul se inscrie la etapa a 16-a a concursului lansat de PCNews in urma cu ceva timp.

Un răspuns

  1. Eu am ramas surprinsa cand cei de la McDrive veneau la tine la coada si iti luau asa comanda sau, si mai si, cand dai comanda la un panou, de te si sperii cand iti da „Buna ziua!”. Stiiti de care zic?
    Anyway, sa nu credeti ca mananc numai la Mac!😛
    Voi nu va ganditi sa va luati un PDA la farmacie si sa treceti la munca de teren? Mergeti prin orasel si luati comenzi. Plata prin virament bancar. Ce ziceti?😉

Lasă un răspuns

