O lume fara… burta!?

Ca farmacist as putea sa va recomand cateva medicamente pentru slabit, dar ca om nu va recomand sa luati „buline” decat in cazul in care sunt absolut necesare.

La serviciu am intalnit tot felul de oameni care sunt dispusi sa inghita orice. Oameni care vor pastile pentru cresterea parului, pentru stranut, pentru sughit sau chiar pentru sforait. Nu mai vorbesc despre antibiotice, pe care toata lumea le mananca de parca-ar fi bomboane. Ideea e ca lumea consuma prea multe substante medicamentoase fara sa aiba neaparat nevoie de ele!

Sa revenim la slabit. Pentru slabit va recomand produsele non-medicamentoase combinate cu sport. Cum pentru multi dintre noi timpul nu ne este prieten, si deci nu ne permitem luxul de a merge la sala, v-as recomanda sauna. Dar din nou, nu toata lumea poate merge la sauna din oras fie din lipsa de timp fie din lipsa de bani (…de aruncat pe „prostii” cum ar considera unii). Deasemenea, tot din lipsa de bani, nu-ti permiti sa-ti faci sauna acasa! Ar mai ramane totusi o speranta: sa-ti iei o sauna portabila: o curea sauna (Sauna Belt) cu sau fara pantalonii sauna (utili mai mult femeilor care au tendinta sa depoziteze grasimile pe fese si coapse).

Eu insumi avand probleme (crestera „subtila” a diametrului „burdihanului” meu) mi-a fost sugerata o astfel de investitie – o curea sauna! Mandria si incapatanarea m-au impiedicat sa achizitionez una. Dar, probabil la insistentele sotiei mele (care nu-si mai recunoaste barbatul din tinerete – vorba cantecului „ce barbat eram odata” – ) s-ar putea sa o cumpar.

Mi se pare o inventie buna cureaua asta si daca mai da si rezultate ar fi fantastica! Eu personal cred in puterea aburilor de apa. Daca as putea sa-mi evapor mai repede tesutul asta adipos instalat pe burta mea, as fi cel mai fericit!

Ideea e (si e valabila pentru toti burtosii in stadiul incipient de crestere a burtii, categorie din care sper sa intru si eu) sa nu lasi burta sa creasca prea mult! De ce? Pentru ca pielea de pe burta se dilata, astfel incat sa-ti poata acoperii hidosenia crescanda. La o slabire rapiada, iti scade burta, dar ramane pielea care va atarna inestetic. asa ca rezolva problema din timp, pana nu e prea tarziu!

Un studiu (real sau fictiv, nu pot fi sigur; l-am auzit intr-un documentar) al unor cercetatori straini, spunea ca, in viitor barbatii vor fi scunzi, negri si… burtosi! Haideti sa contrazicem cercetatorii macar la aspectul „de burta” si sa facem mai mult pentru generatiile viitoare! Deci JOS BURTA!!!

PS. Stati linistiti, dictonul „JOS BURTA!” nu se adreseaza preparatelor din burta, si mai ales CIORBEI DE BURTA! yummmy! Deci, mai corect ar fi: „JOS BURTA! TRAIASCA CIORBA DE BURTA!”

PPS. Imi cer scuze celor carora ciorba de burta le provoaca o profunda stare de greata.

Postul se inscrie la etapa a 15-a a concursului lansat de PCNews in urma cu ceva timp.

6 răspunsuri

  1. Bleach! – la ciorba de burta!
    Heirup! – la jos burta!
    Eu sustin ideea ca sportul face minuni! In orice combinatie! Mi-e dor de zilele cand mergeam la sala in Bucuresti, dar pe atunci aveam o motivatie tare puternica – o rochie de mireasa! 🙂

  2. pana la urma ti-ai mai cumparat sauna belt?:D:))

  3. sincer?! astept sa o castig! 🙂
    concursul nu s-a terminat inca! 🙂

  4. UNde se gaseste o asemenea curea si cam cati RONI? Tu ti-ai luat? Are efect?

  5. Asa cum spuneam si mai sus asteptam sa o castig!!! N-a fost sa fie, asa ca… inca nu mi-am cumparat una. Am alte prioritati si oricum nu am timp de mine deloc.

  6. Va dau eu reteta… 3 mese pe zi, si alea chinuite! Sa vedeti cum nu aveti burta… Numai ca odata instalata, traieste in simbioza, cu voi!

Lasă un răspuns

