Amintiri… sau ce faceam acum 13 ani!

Cu acest articol particip la concursul organizat de eMAG cu ocazia lansarii in Romania a gamei de laptopuri HP Pavilion pe 30 octombrie 2008. Concursul este jurizat de Victor Kapra si de reprezentantii eMAG.


In iunie terminam clasa a IV-a. Treceam intr-a V-a. Era o realizare. Aveam sa invat numai de la profesori. Doamna invatatoare imi inmana pentru ultima oara premiul I insotit de coronita de rigoare. La festivitatea de premiere mi-a atras atentia o fata cu parul castaniu si lung, foarte lung! Va fi prima si ultima mea dreagoste neimplinita. 🙂

Incepea vacanta. Doua saptamani le-am petrecut la Piatra Neamt unde am luat primul contact cu tehnologia de ultima ora din Romania (cel putin asa credeam eu atunci). Atunci am vazut pentru prima data un “computer” – calculator ii spuneam pe atunci – un home computer sau HC (95). Instantaneu mi-am dorit unul (anul viitor visul mi se indeplinea).

Intors acasa imi luam ramas bun de la bunul prieten si coleg de joaca Remus! Se muta din localitate.

Restul vacantei aveam sa-l petrec “peste linie” (adica dincolo de calea ferata), la mamaia. In ficeare vacanta de vara strada se umplea de copii, din toate colturile tarii, veniti la bunici.
Nu ma uitam la televizor (prindeam doar TVR1) dar nu ma plictiseam!

Seara era cel mai frumos: toti copiii ieseau la poarta si stateam pana noaptea tarziu.

Intr-o seara aveam sa o reintalnesc pe fata cu ochii verzi si cu parul lung si castaniu. Ne-am imprietenit. Era mereu flancata de prietenele ei “de vara” (in sensul ca erau prietene doar in vacanta de vara cand se intalneau la bunici) C. si N., mai mici decat ea cu un an, adica de-o seama cu mine. 🙂

A fost o vara ciudata, prima vara in care ma incerca un sentiment nou… m-am indragostit pentru prima data. Love was in the air! 🙂

6 răspunsuri

  1. […] 07.11.2008 Blogul lui Andrei. […]

  2. care fata?

  3. bun… 1 la mana… iti plac alea mai purii, se vede si din certif de casatorie.
    2 la mana, in vacanta de vara dintr-a IV-a spre a V-a se pare ca toti ne-am indragostit, eu de o fata de la Brasov, tot bruna, bata-le vina, ca-s cele mai f(l)ocoase. Mi-a propus chiar o partida… io credeam ca de sah, ori table, la care eram as… dar nu era asa. 3 la mana, eu i-am oferit niste pupici, jucam pe atunci un joc fain „pis, miau, zat”… sper sa exemplific alta data. In rest… C. este numele ei… tii minte faza cu martisorul mah? firai tu sa fii de valc, ai speriat fata cu martisoru tau.. hai te pup… pardon, va pup…

  4. Cum sa nu o tin minte!? 🙂 Faza cu martisorul n-a avut efectul scontat, dar macar am speriat pe toata lumea 🙂

  5. mai cristian tu ori esti vreun gigolo si nu stiu eu?

Lasă un răspuns

