Băgatul în faţă

Stiu suna urat, dar tocmai din acest motiv am ales titlul asta! Dintotdeauna am urat astfel de practici. De obicei se intampla pe la spitale sau la medicii de familie. Ai o cunostinta, o vecina, un neam, o relatie!? Atunci n-ai de ce sa mai stai la rand ca tot muritorul de foame, ci intri primul. Se intampla de obicei in institutii publice, si nu numai la spital sau la cabinete medicale.

Se intampla si la magazin. Lumea inca mai traieste sub inertia comunismului unde, daca aveai o relatie obtineai tot felul de beneficii. Ei bine, pentru un om fara relatii, un „pilos” care se baga in fata lui (la orice fel de coada), reprezinta un gest lipsit de respect ce creeaza o ura care poate degenera de cele mai multe ori.

Urasc bagatul in fata!

Alaltaieri, la serviciu, m-a apucat o foame ingrozitoare. N-aveam nimic de mancare asa ca m-am dus la magazinul unde merg de obicei (nu, nu la ala cu mancare expirata!). Ajuns la magazin, nici n-am intrat bine pe usa, ca m-a si luat vanzatoarea la intrebari: „Cu ce va servim?” Asta nu ar fi un lucru rau, dar avand in vedere ca nu eram singurul client si pe deasupra mai eram si ultimul venit, nu prea se aplica regula „Primul venit, primul servit„. Toata lumea s-a intors cu fata la mine, asteptand sa imi exprim doleantele. M-am simtit ingrozitor! Eram exact un „pilos” din ala care intra in fata tuturor sa ia el primul! Am raspuns cu jumatate de gura: „A… pai serviti-le pe doamne ca nu ma grabesc…” Nimeni nu schita niciun gest iar vanzatoarea ma tintuia cu privirea asteptand sa fac comanda. Imi venea sa intru in pamant, dar ca sa evit prelungirea situatiei stanjeitoare create am inceput sa cer repede ce aveam nevoie, sa pot iesi in cel mai scurt timp din magazin.

Cand vanzatoare a venit la farmacie eu nu am mers niciodata pe principiul „Primul cunoscut venit ultimul, primul servit„. Sa fi procedat gresit?

3 Răspunsuri

  1. sorry daca te dezamagesc dar la medicul de familie intotdeauna intru in fatza pentru ca o cunosc de mic copil si chiar imi zice sa intru direct in cabinet. as muri sa astept aiurea penru o adeverinta sau un consult cand mai sunt racita.
    la magazine si la altele stau frumos la coada.
    poate vanzatoarea a vrut sa`ti faca o favoare ca tu sa i`o intorci, ca toata lumea stie ca la farmacie mai ai de asteptat, mai e unu cu retete compensate, etc, si se astepta ca daca ea apare sa o servesti si tu ignorand alti clienti. mi se pare aiurea, ai procedat bine.

  2. nici eu nu stau la coada la medicul de familie, am halat alb cu ecuson – nu ma opreste nimeni!🙂

  3. al draq… am sa imi iau si eu halatu la medic… ce mama masii… mi-ai dat o idee geniala.

Lasă un răspuns

