Televizor cu plasma Panasonic Viera TH-42PV80P, 106cm, HD ready

Televizoare. Acu’ 20 de ani erau un lux. Bine, pe vremea aia nici nu prea erau utile la cate televiziuni puteai viziona – UNA si aia cu program de cateva ore 🙂

Tin minte si acum cand m-au stigat parintii de la joaca sa-mi arate minunatia – TELEVIZORUL COLOR! Primul nostru televizor color!

Au trecut anii si au aparut plasmele si LCD-urile. OZN-uri pentru omul de rand. Nici nu puteai visa la asemenea tehnologii. In magazine astfel de televizoare erau curiozitati iar preturile o insiruire de cifre greu de citit.

Astazi plasmele si LCD-urile sunt pe toate drumurile, in curand TV-urile cu tub vor disparea. Se vor alatura discurilor din vinil, casetelor, benzilor magnetice, Cd-urilor si in curand si a DVD-urilor.

Mi-am zis ca in ziua in care ma voi muta la casa noua o sa-mi cumpar un LCD sau o plasma maaare (ma rog, in limita bugetului disponibil!).

Intrand pe eMag.ro, la sectiunea TV am dat peste o minunatie de plasma ieftina, buna, si de dimensiuni suuper! A… si pe desupra mai e si Panasonic, un „brand” (adica o marca) binecunoscuta in toata lumea. Ce e drept nu e Full HD, ci doar HD ready, dar la pretul asta merge. Compenseaza prin design-ul placut si dimensiunile (diagonalei) impresionante – 106cm. E o plasma si nu un LCD. Pe marginea acestui lucru s-au facut multe dezbateri. Adevarul este ca ambele, atat plasma cat si LCD-ul au calitatile si defectele lor. Din punctul meu de vedere ambele sunt mai bune decat televizoarele cu care pe care le-am urmarit in copilarie, asa ca… nu ma intereseaza o asemenea disputa. Detalii tehnice despre plasma asta le gasiti pe site.

Acum mai am o singura problema: sa ma mut la casa mea! Si daca o sa ma mut ar mai fi o problema: oare nu e prea mare pentru o camera de bloc? Vom vedea! Daca nu incape rezolvam problema: spargem un perete si impartim placerea uitatului la TV cu veciunul 🙂

Postul se inscrie la etapa a 10-a a concursului lansat de PCNews in urma cu ceva timp.

Lasă un răspuns

