BitDefender

Cine n-a auzit de el!? Eu… acum cativa ani 🙂 Recunosc ca nu l-am avut niciodata instalat, DAR! Da exista un „dar”. Nu l-am avut pentru ca eram prea orgolis si incapatanat. Toata lumea vorbea de el, toti il aveau instalat, toti il descarcau de pe torrente, dc++,  mai mult sau mai putin cu licenta. Toata lumea era super incantata de BitDefender, era cel mai bun antivirus de pe piata noastra!

Astazi se pare ca se mentine pe cele mai inalte pozitii in toate topurile. Este un antivirus program complet, numele o confirma:


…BitDefender Total Security 2009

.

Cateva lucruri noi pe care ni le aduce anul 2009 cu bitDefender:
– securitate online integrata;
– criptare mesagerie instant;
– protectie pentru retaua personala;
– seif pentru fisiere;
– scanare dupa vulnerabilitati;
– mod pentru laptop;
– mod pentru jocuri;
– protectia datelor personale.

Am instalat si eu trialul pe un calculator mai putin performant. Am auzit destule zvonuri cum ca ar rula greu, ca-ti „manaca” din memorie, ca trebuie sa ai calculator performant, etc. Prostii! Merge perfect chiar si pe un calculator mai putin performant. Noutatile aduse de varianta imbunatatita a bD2009 m-au inseninat si m-au surprins. Mi-a incantat optiunea „seif pentru fisiere”, prea tare. Chestia e ca (la un program contra virusilor) cel mai important trebuie sa fie sentimentul de siguranta pe care-l simti cand ai un antivirus bun. Te simti protejat! Ei, senzatia asta ti-o lasa BitDefender!

Auzeam la un moment dat ca romanii fac cele mai bune softuri antivirus. Pai cum naiba sa nu fie asa daca tot noi, romanii, creem si cei mai tari virusi 🙂

Postul se inscrie la etapa a 9-a a concursului lansat de PCNews in urma cu ceva timp.

Lasă un răspuns

