Sting in Romania

Sunt fan! Am si eu un artist preferat! Cand a intrebat domnul Ioan T. Morar pe blogul personal ce artisti ne-am mai dori in Romania, am lasat un comentariu in care am nominalizat mai multi artisit. Primul pe lista l-am trecut pe STING. Bineinteles ca nu-mi imaginam ca va veni prea curand in Romania. La cateva saptamani aflu ca STING vine in Romania in concert!!! WOW. Mi-am zis mai demult ca daca va veni vreodata la noi, voi merge, indiferent de piedici, la concert. A sosit momentul! Luni am aflat ca biletele se vor pune in vanzare miercuri,adica ieri. Am mai vorbit cu niste prieteni si a ramas stabilit sa cumpere ei biletele direct de la sursa (ei locuind in Bucuresti). Astazi mi-a venit ideea sa intru pe myticket.ro sa vad cam care sunt preturile. Preturi pentru toate varstele si buzunarele, de la 100 RON la 750 RON. Bineinteles ca cele de 100 RON sunt la „peluza”, pe marginile salii, iar cele de 750 RON chiar in buza scenei, de unde sa-l atingi pe STING! Mi-am zis hai sa facem o alegere de compromis: sa luam bilete nici in fata dar nici in spate, nici ieftine dar nici scumpe – la mijloc sa fie, si ca pret si ca loc! Am dat sa iau 4 bilete (pentru noi si pentru prietenii nostrii) la 250 RON si mi-a aparut mesajul:

In acest sector nu mai sunt bilete disponibile !
Va rugam alegeti alt sector.

Am trecut la alea de 100 RON… ce gluma buna :)  acelasi mesaj.

Am urcat la 350 RON. Ce-i drept aici mai erau bilete, insa disparate, unu aici altul mai incolo…

Alea de 750 erau libere🙂 Cam jumatate de salariu… Mai vedem…

Concluzie: miercuri s-au pus in vanzare bilete la concertul STING de la Sala Palatului, Bucuresti din data 10 feb. 2009. Joi la pranz nu prea mai gaseai, cel putin nu pe myticket.ro. Imi astept prietenii cu vreo surpriza. Ma gandesc totusi ca poate pe site se pot cumpara doar o parte din bilete si nu toate🙂

3 Răspunsuri

  1. ma! tre sa merg si io sa-ti acord primul ajutor, ca ai zis ca daca il vezi pe sting langa tine, lesini… remember??? asa ca ai grija cu biletele din fata.

  2. am vrut sa cumpar bilete cu 750 Ron dar nici din alea nu mai erau
    Imi vine sa mor!! Odata in viata am sansa sa-l vad pe STING in Romania si nici atunci nu gasesc bilete.Sincer mi-as fi dat salariul pe o luna …

  3. Si eu sunt mare fana Sting si voi fii prezenta la concert!! Astept cu sufletul la gura! Nu credeam sa-l vad live vreodata… Am un bilet in plus ca din exces de zel am cumparat unul de la diverta si apoi am comandat de pe tiket :)) Asa ca Ioana daca te pot ajuta…Nu e din primele randuri…dar poate il vrei…incearca sa ma contactezi la agata_neagra@yahoo.com. Best regards!!

Lasă un răspuns

