Dual Core…

Era o vreme cand visam la asa ceva… Doua inimi…

Acum sunt pe toate drumurile! Daca n-ai dual core, esti „varza”!

Am intrat pe arigo.ro si am gasit unul interesant, un scump sistem desktop Asus. E bestial. Am un nou tel in viata!

Sa va spicuiesc cam ce poate sa faca:
– frecventa la procesor aproape 2 giga;
– memorie 1 giga DDR 2 (in ziua de azi nici nu mai poti vorbi de altceva);
– placa video nVidia nForce 7600GS! buunaaaa! mai ales la jocurile care au aparut de ceva vreme si eu nu le-am putut juca 😦 A… cu 512 memorie pe placa 😉 ;
– hard disk SATA 2…brrr… ma ia cu friguri… cu 250 giga de spatiu pe el!

Acum sa vedem si altceva, lucrurile mai putin bune (spun unii, eu nu sunt in domeniu deci sa nu sariti cu toporul la beregata mea! 🙂 ):
– placa video integrata pe placa de baza;
– placa de sunet integrata… tot pe placa;
– sistem Vista (Windows Vista Home Premium, mai exact).

Astept comentarii si opinii! Eu unul mi-as dori un asa sistem, asa cum o fi el, cu toate „defectele” lui! 🙂

Voi ce spuneti?

Postul se inscrie la etapa a 6-a a concursului lansat de PCNews in urma cu ceva timp.

Lasă un răspuns

