Cum naiba(!?)…

*
Acu’ doua zile, in Dedeman Focsani, la standul pentru auto:
Cum naiba sa aiba doar UN singur stergator marimea 51 pentru Sokda?! De unde-l iau eu pe al doilea?!
Eram revoltat si ma revoltam cu voce tare in fata prietenilor. In spatele nostru, un angajat de acolo (probabil responsabil de standul auto), ma intreaba calm, cu mainile incrucisate:
Pentru ce masina aveti nevoie (de stergatoare de parbriz)?
Eu, inlemnit:
Pentru o Sokda Otcaiva…
Pai si aveti ambele stergatoare de aceleasi dimensiuni? ma intreba tipul de la stand.
Eu alb la fata, intrezarind si aceasta posibilitate, care mai devreme cu 5 minute nu-mi trecea prin „bostan”:
– A… pai… nu stiu…
Omul, cu minile incrucisate si calm in continuare, strangea din buze si inchise usor ochii in semn de „pai vezi (ca urli degeaba si faci pe desteptul!?)”

**

Mi s-a stricat telefonul (Noika), nu-mi mai merge joistick-ul pentru navigare; nu merge in nicio directie!
– Cum naiba sa faci tu un telefon in care toate optiunile le accesezi DOAR cu joistick-ul, fara sa ai niste taste de rezerva in cazul in care crapa joistick-ul!!!?
Dar oare de ce am jucat in disperare motocross madness folosind DOAR joistick-ul cand puteam sa joc cu tastele???!

***

Prin urmare am telefon:
– pot raspunde sau pot respinge apelul!
– pot apela pe oricine, insa formand numarul direc, căci in agenda nu pot ajunge!
– Jocuri…🙂 tare idee…

Am luat alt telefon, bineinteles ca toate numerele erau in cel vechi si nu pe cartela! De transferat prin cablul de date, in calculator, n-am reusit! Nu mai am niciun numar in telefon, sa sun eu, ca oricum la cat de cautat sunt nici nu stiu de ce mai am telefon!? [A… poate vi se face mila si vreti sa ma sunati, numarul meu este 0744/5749**🙂 ]

Oricum, un prieten mi-a dat o idee: „de ce nu-ti transferi numerele de telefon in calculator prin BLUETOOTH?” Wow! ce idee minunata, mi-am zis atunci. Asa ca m-am dus si mi-am cumparat un BluTut (vorba unui prieten, altul decat cel de mai sus🙂 ) apoi am realizat ca nici asa nu prea am cum!
Oare daca transmit datele prin orice, nu trebuie sa selectez intai optiunile tot cu joistick-ul nefunctionabil?!😉

Postul se inscrie la etapa a 5-a a concursului lansat de PCNews in urma cu ceva timp.

Un răspuns

  1. Pai cam asta era cica problema..cineva s-a jucat pe tel ala pana i-a distrus nu numai joystickul ci si nu stiu ce circuite interne:))
    oare cine? si unde mai ales? hmmm…
    dar oricum…traiasca Nokia, nu?:P

Lasă un răspuns

