Oare începe… ?

Oare începe… amenajarea parcului central din Gugeşti (acest Central Park al satului nostru)? Οare a început deja?

Astazi cand m-am intors de la serviciu am avut o surpriza plina de pamant dat in laturi. Ma rog nu era chiar o sapatura, ci mai degraba o „rascolire” a pamantului din fata magazinelor noastre universale. Iata cateva poze exemplificatoare:

 

 

 

 

Poate nu e ceea ce cred eu, ci se repara vreo teava, dar vazand buldozerul/lama/cupa/saucumi-omaizice parcat in fata blocului pe locul unde obisnuiam sa parchez, cred ca e o lucrare mai complexa si va dura mai mult timp.

Însa, daca e intradevar amenajarea parcului din Gugeşti, va impartasesc planul lui! (sper sa nu fie „clasificat” si sa am probleme!)

Astept cu mare interes zilele urmatoare sa vad in ce directie o vor lua lucrarile. Si stati linistiti o sa va tin la curent!!! 🙂

Un răspuns

  1. Am auzit ca o sa fie un parc subteran

Lasă un răspuns

