Dezminţiri!

Ca o persoana publica ce sunt, si atat de „importanta” de vorbeste tot satul de mine, vreau sa infirm cateva din zvonurile care mi-au ajuns la urechi. Cateva, pentru ca nu le-am auzit pe toate si sunt sigur ca mai sunt!🙂

1. Nu am avut accident de motocicleta! Nu am distrus prima motocicleta si nici nu mi-am luat alta la fel! (am avut si am o singura motocicleta!) Nu mi-a carat tata cu remorca motocicleta faramată: a) tata n-are remorca; b) n-am distrus nicio motocicleta.

2. Nu mi-am luat masina! Eu am doar o mototcicleta (cu care nu am avut accident si pe care n-am distrus-o!)!

3. Nu am/avem (eu/tata) farmacie la Focsani!

4. Nu m-am insurat pentru ca prietena mea de atunci (actuala mea sotie) era insarcinata!🙂 asta-i tare!

Daca voi mai auzi voi mai completa lista!🙂 Frate ce inseamna sa vorbeasca lumea. Sincer nu stiu de unde le scot!

A… mi-am mai adus aminte de una:

Tata nu si-a cumparat prima masina cu banii trimisi de sor’mea din America (ea lucrand intr-o vara cu Work&Travel, si abia a reusit sa-si scoata banii pe cere-i cheltuise ca sa poata pleca)🙂

4 Răspunsuri

  1. ba am auzit eu una, da’nu te superi… se zice ca cica te-ai insurat ca sa iti dea vatra anl. asta am auzit. astept dezmintirea. bafta

  2. M-am insurat din dragoste!!!

  3. Doamne, ce portie de ras mi-am luat la povestea asta. Iar primul comentariu, la fel de tare!
    Concluzia – n-ai masina, nici farmacie la oras, te plimbi precaut pe 2 roti, deci nici macar smecher nu esti, si pe deasupra esti indragostit. Probabil ca si ea e indrgostita, altfel ce avantaje sa fi vazut la tine???

  4. Asta-i dilema :)) Ce-a vazut la tine? lol
    demodata casatoria asta …dragostea si mai si…

Lasă un răspuns

