S-a deschis Carrefour Focsani!!!

Asa si?! Ei stati sa vedeti ca nu e chiar asa…🙂

Ieri, 17 septembrie 2008, pe la 8.30 AM s-a deschis si in Focsani binecunoscutul Carrefour. Cum eu eram la serviciu la ora asta, n-am putut ajunge la prima ora acolo sa vad minunea. Dupa serviciu, insa, mi-am luat sotia si inca un prieten si am zis sa dam si noi o tura (eu mai mult sa prind cateva cadre sa pot sa scriu blogul de azi) sa vedem ce-o fi!?

Pe centura Focsaniului, o coada infernala. Mai mult se statea decat se inainta. Banuiam  ce se intamplase, dar am astepta sa mi se confirme. Intradevar centura de doua benzi  (pe fiecare sens de mers) devenise prea mica: cetatenii, proaspetii clienti ai  supermarketului, au parcat pe primele benzi ale ambelor sensuri de deplasare,  nemaiavand loc in parcare. Nu era un semn bun. Am continuat cu greu. La intrarea in parcarea supermarketului doi politisti dirijau sau incercau saracii sa puna putina ordine in asa numitul trafic. Cei de la Carrefour n-au avut timp sa amenajeze intersectia.

Am trecut si de intrare. Am intrat in parcare… aaaa… de fapt inca nu era terminata, insa se lucra. Dar am ajuns si in partea terminata si cu noroc am parcat chiar la intrarea in supermarket.

Am intrat… mare, spatios, nou, gresie! atentie se aluneca… Magazinele de pe laterale  unele erau inca in curs de amenajare. Culoar la stanga – Media Galaxi, culoar inainte si  la stanga – Carrefour. Am mers pe inainte si la stanga.

Ajunsi in market, nu am ramas surprins, stiam ca o sa fie aglomerat. Multa lume astepta ca painea calda deschiderea supermarketului, alt lucru m-a surprins! Se faceau cumparaturi! Se cumpara in draci! Isi lua lumea frigidere, aragaze, televizoare de ziceai ca se dau gratis. Carucioare si cosuri nu se mai gaseau. Cele pe care le-am vazut prin market erau pline la refuz cu detoate. Era o isterie totala!




Am iesit disperati din supermarket pe la ora 20. N-am cumparat  nimic ca doar nu eram masochisti. La iesirea din parcare aceeasi  aglomeratie si ambuteiaj. Am incercat sa ne strecuram pe cealalta  iesire  (care deocamdata nu era gata) spre E85. Se si inserase, o  aventura.  In fata noastra o dacie gresise drumul (nu era luminat) si s-a impotmolit intr-o gramada de pietris. Datorita ei am nimerit eu drumul, cu mici acrobatii (am dat cu masina de pamant de vreo doua ori) am reusit sa iesim la sosea. Pfuu… sa nu mergi niciodata la deschideri din astea mult asteptate! Daca te duci totusi, nu fa cumparaturi (nu pleaca ofertele nicaieri!) si mergi cu taxiul/pe jos. Nu iti lua masina: sigur nu o sa gasesti loc de parcare sau drumul nu e gata si ti-o strici!
Eu voi mai astepta vreo 2-3 saptamani sa se mai linisteasca apele si apoi… LA Cumparaturi!!!🙂

6 Răspunsuri

  1. vai de capul meu ce e acolo! de ce se inghesuie toti, ca nu pleaca magazinul dupa cateva zile? nu inteleg nebunia asta cu deschiderea unui magazin si cumparatul in cantitati anormale. oamenii aia au stat pana sa se deschida carrefour ca sa`si cumpere frigider, tv, masina de spalat, ca banuiesc ca nu au fost niste alegeri spontane „uite draga ce combina frigorifica inalta de 2 metri e aci, ce zici, luam si noi una, doua, sa avem?”.

  2. Ce sa mai zic. Am ramas socat. Am intalnit in magazin vecini, consateni, cunostinte, fosti profesori… toti cumparau! Si cand i-am vazut ca isi cumpara aragaze si dintr-astea, am ramas socat. Eu mi-am vazut de drum, vis-a-vis e un alt supermarket (Interex), de acolo ne-am facut provizii pentru meciuri. Acolo era… gol🙂 insa parcarea era plina, iti inchipui de ce🙂

  3. fratee, ce de luuumeeee!!!! dar macar am vazut trei cunostinte in pozele lui andy..ceea ce ma bucura…are lumea bani\

  4. Cred ca pentru Focsani este prea mult..dar este binevenit totusi tinand cont ca vin alegerile parlamentare unde nenea Oprisan iese iarasi in evidenta…nu ati obserbvat..pe fiecare stalp unde este sigla carrefour..apare si PSD+PC……

  5. mie nu mi place sa merg la carrefour asa ca am dat nota 1 pentru acest blog am fost dupa vreau an dupa ce s-a deschis carrefour si nu mi a placut prea urat prea aglomeratie da si acuma se dau mare ca au de toate ca au si fornetti si media galaxi si farmacii si inghetata si magazine si cursuri valutare .asa ca n a sa mai merg nici odata la carrefour

  6. este frumos carrefour`ul …….totusi pt Focsani este un lucru now …. bv nota 10

Lasă un răspuns

