M-am apucat de concursuri…

Un prieten, stiindu-ma „mare” blogger, m-a atentionat ca au inceput inscrierile la un concurs pentru bloggeri!

Asa ca n-am ezitat si m-am inscris. Daca voi fi acceptat am sansa sa castig 10.000 euro USD! E bun si asa🙂

Detalii despre concurs gasiti AICI, in cazul in care vreti si voi sa va inscrieti!

2 Răspunsuri

  1. Si eu care credeam ca astazi o sa scrii despre Durau… dupa ce ne-ai dat flit cu excursia la Busteni😛

  2. O sa scriu si despre excursia la Durau, dar mai las sa se mai limpeseasca trairile de acolo.
    Imi pare rau ca nu am fost cu voi la Busteni dar imi pare bine ca am fost la Durau!!!
    E o experienta si o senzatie si niste peisaje… of… superbe!!! O sa vezi cand o sa scriu despre…

Lasă un răspuns

