Monitorizare trafic – E85 – Dumbraveni, Vrancea

ATENTIE vitezomani !!!

De putin timp s-a instalat o camera de radar pe drumul european E85 la iesirea din localitatea Dumbraveni spre Focsani. In sensul de mers de la Ramnicu Sarat spre Focsani, camera este amplasata pe un stalp pe partea stanga in sensul de inaintare mai sus amintit, in dreptul barurile numite „tonete” de pe marginea drumului (acestea fiind pe dreapta).

Camera este instalata cu cap deoarece este aproape invizibila, eu depistand-o mergand dinspre Focsani spre Ramnic, pe partea dreapta, filmandu-ma din spate.

Inteligenta este si amplasarea ei, cutia camerei fiind asezata intre doua curbe de directii opuse 😉

Articole asemanatoare:
Ce rol au camerele radar?
Cu ocazia sărbătorilor de iarnă, Poliţia Română vă urează tradiţionalul: “La cât mai multe amenzi…

10 răspunsuri

  1. […] Camere radar mai sunt la Marasesti(mai exact la Tisita) si Focsani. Am citit pe net ca este una si la Dumbraveni. […]

  2. mai sunt si spre adjud… prietenii stiu de ce… pe la pufesti

  3. Daca vrei sa afli mai multe citeste la baiatul care a postat mai sus… el are toata colectia, si l-a adugat acum si pe asta de la Dumbraveni! 🙂

  4. am primit instintare ca am castigat !!! La Dumbraveni – Vrancea m-au prins cu 83.1 km/h la ora 6.40 pe 06/09/2008. degeaba am avut detector.

  5. si eu am fost prinsa cu 79km/h … ) am primit notificare acs

  6. Eu am un prieten care, desi stie despre existenta camerei la Dumbraveni, uita mereu de ea. Pana acum are deja doua amenzi! 🙂

  7. Frate yo detin recordul la Dumbraveni 110 KM/H 😉

  8. @ Mario
    Felicitari! 🙂 Punctele de penalizare pe ce nume le-ai trecut? 🙂

  9. eu am mers cu 134kmh

  10. s-a va spun cum stau treburile cu aceste camere dezemplu detectorul nu ia din spate si din fata cand te apropi de ia cam 10m iar cand esti in spatele ei si piuie aparatul este ceva in zona care reflecteza ca o oglinda cum ar fi un tir,plancarda sau semn de circulatie c.e.c inselegeti si voi iar cand te ia radarul de ia din spate stiti este intimitatea si nu are voi sa va ia din fata,iar cine depaseste viteza in localitate peste 100 h i se ia carnetul prin venirea unei srisori sa predai permisul de conducere catre organele de politie rutiera insotita de amenda,iar acum nu mai va faceti grij ca nu mai funtioneaza de cat cele de pe d1 adica bucuresti-ploiesti

Lasă un răspuns

